Jump to content
Annons

Kolla in www.slicklick.com

figge

Recommended Posts

Annons
E du en vän av slick eller gör du det för att du ska håna slicken, haha.. 😏

Jag är genomslick. Du ser väl på mina inskickade licks vilka artister jag lyssnar på.

Dela på andra sajter

Haha, det var riktigt härligt. Ska lägga den i bokmärken. Ringsignalen i nokia telefonen var oväntad. Jag måste planka det och använda 😉

Finns så mycket slickt här i världen, fy vad bra. Ska rota fram något riktigt bra och skicka in.

Dela på andra sajter

Välkommen till slickhimlen då hehe... Känner du till bröderna Fridh?

Christian och Micke? Jag och Christian hade ett band ihop för några år sedan. Vi spelade i Karlskrona på nåt ställe och hade en clinic på skolan han undervisar på.

Han är den grymmaste slickgitarrist jag vet, och jag känner rätt många.

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

klart jag menar dom.. 😆

Då kanske du känner min brorsa Daniel oxå.. 🙂 slick pianonisse som kan arra musik fett bra oxå. 🙂 han har lirat med micke å christian oxå i bandet "Lost in Time" på den glada gymnasietiden på Heleneholm.. 😉

EDIT: å markus liljequist på trummor å anderz wrethov var oxå med.. hmm.. christian hoppade väl in när anders hade hoppat av. janne manninen på bas. anders grahn på sång osv osv.. 😛 Vann musik direkt nåt år med.. komemr inte ihåg vilket, haha..

Redigerat av aorfreak
Dela på andra sajter

Haha! Fan, det här var stört 😆🙂

Har folk såhär dålig fantasi på riktigt? 😉

Alltså, när man har fastnat för slicklicks lyssnar man på musik med andra öron... seriöst. Det är helt galet. 😛

Dela på andra sajter

Välkommen till slickhimlen då hehe... Känner du till bröderna Fridh?

Christian och Micke? Jag och Christian hade ett band ihop för några år sedan. Vi spelade i Karlskrona på nåt ställe och hade en clinic på skolan han undervisar på.

Han är den grymmaste slickgitarrist jag vet, och jag känner rätt många.

christian e min gammla lärare från gymnasiet.. han är slick med white-thrash skägg (precis som joe dirt!!) landet är för litet.. 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.