Jump to content
Annons

Inläggen minskar


Itzhak

Recommended Posts

Annons
jag drar iväg på lite semester.

ha det fint.

Ha en bra semester Itzhak...

Drick inte för mycket, ha inte oskyddad sex, solskyddsfaktor och solglasögon på, sov inte på obevakade parkeringar och framför allt... - Glöm inte bort att komma ihåg att på campingplatsen jämte dej kan finnas en annan forumist som känner precis som du... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

jag drar iväg på lite semester.

ha det fint.

Ha en bra semester Itzhak...

Drick inte för mycket, ha inte oskyddad sex, solskyddsfaktor och solglasögon på, sov inte på obevakade parkeringar och framför allt... - Glöm inte bort att komma ihåg att på campingplatsen jämte dej kan finnas en annan forumist som känner precis som du... 😕

Tänk om vi hade haft tröjor, kepsar, solfiltar, husvagnsdekaler med Studios logga. Intressanta sommarkontakter kanske hade skapats.

Åh jag kommer att sakna min sequenser, men kan ju alltid sitta och fundera ut texter i solnedgången.

På med solskyddsfaktor nu.

Keep on rocking! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

hälsa familjen prostata häst

Fick mig att tänka efter....det är från HippHipp på olympen va?

Hipp-Hipp är det. Har för mig att han heter Ithzak prostatahäst eller nåt liknande. Dom nämner det i liveshowen om jag inte minns helt fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

hälsa familjen prostata häst

Fick mig att tänka efter....det är från HippHipp på olympen va?

Hipp-Hipp är det. Har för mig att han heter Ithzak prostatahäst eller nåt liknande. Dom nämner det i liveshowen om jag inte minns helt fel.

Ithzaks far är del väl som heter så där, enligt intervjuaren. 😲 Ha en trevlig semster btw!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Svar på rubriken: Inte alls.

Bara idag har jag 50 inlägg med detta. Det är bäst!

😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha det najs på semestern! Jag själv har v 29-32 så snart är det min tur! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag själv har v 29-32 så snart är det min tur! 🙂

Samma här. Ska strosa runt i trädgården ( alvaret ) o bara ha det lugnt. Har en inspelning som jag ska dra lite på mixning o mastring. Grabben har precis köpt en begagnad Powerbook som vi ska titta lite på iMovie, iPhoto osv. ska bli himla skönt att få slöa lite 🙂 / Mikke

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag själv har v 29-32 så snart är det min tur!  🙂

Samma här. Ska strosa runt i trädgården ( alvaret ) o bara ha det lugnt. Har en inspelning som jag ska dra lite på mixning o mastring. Grabben har precis köpt en begagnad Powerbook som vi ska titta lite på iMovie, iPhoto osv. ska bli himla skönt att få slöa lite 🙂 / Mikke

Jag har ingen trädgård att pyssla i, inte heller en son. Men flytta till ny lägenhet blir det under semestern. Det ska bli najs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...