maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 (redigerat) Länk borttagen Redigerat 30 september 2006 av maxmaxmax
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 förresten, hihi. Mixningstips är välkomna. 😎
Signert Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 Inte direkt dåligt, stämsången är snygg och Beatleslik. Men det låter som att det är gjort som en ploj. Kul, men inte lika bra som det du brukar lägga upp här.
Pluffo Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 Men det låter som att det är gjort som en ploj. Kul, men inte lika bra som det du brukar lägga upp här. Jag tvärtom hyllar exprimentlusten och lekfullheten som maxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmax visar upp här. Medan många av oss ( ofta mig själv inkluderad ) knappast vågar gå utanför taktmarkeringarna i inspelningsprogrammet så leker Maxmaxmax runt med överdrivna stereoeffekter samtidigt som han sjunger om det. Som man brukar säga: "Me like!". Visst skulle det här kunna finslipas vidare...Men, tja...Det kan mycket Gött jobbat!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 Inte direkt dåligt, stämsången är snygg och Beatleslik. Men det låter som att det är gjort som en ploj. ah! tack så mycket. Angående plojigheten.. Samma kaliber är inte på allvar 😠 Och sista biten fick handla om.. "det här låter som biiitles" - "nä, det är mer barret den här gången." "Nä, jag tycker biiiitles." Hoppas Lundin blev glad. För jag är uppriktigt tacksam, och det är det viktigaste för mig att säga.
Lundin Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Vad måste man göra för att få en låt? 😆😆 😆 inte en endaste aning faktiskt.. ..Men tack Max*3
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Jaha den här fick man inte höra 😏
Hellpig Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Blank röst eftersom det inte fanns någon låt.- 😏
hackeman Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 Upp med den igen, Max! Hade varit kul och höra om gamla goda Samma Kaliber är tillbaka.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.