Jump to content
Annons

samma kaliber - demoniqus

?  

8 röster

1. 1. ?

• 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      0
    • 4
      1
    • 5
      3

Recommended Posts

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Länk borttagen

Redigerat av maxmaxmax
Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

förresten, hihi. Mixningstips är välkomna. 😎

Postat

Inte direkt dåligt, stämsången är snygg och Beatleslik. Men det låter som att det är gjort som en ploj. Kul, men inte lika bra som det du brukar lägga upp här.

Postat
Men det låter som att det är gjort som en ploj. Kul, men inte lika bra som det du brukar lägga upp här.

Jag tvärtom hyllar exprimentlusten och lekfullheten som maxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmax visar upp här.

Medan många av oss ( ofta mig själv inkluderad ) knappast vågar gå utanför taktmarkeringarna i inspelningsprogrammet så leker Maxmaxmax runt med överdrivna stereoeffekter samtidigt som han sjunger om det. Som man brukar säga: "Me like!".

Visst skulle det här kunna finslipas vidare...Men, tja...Det kan mycket :rolleyes:

Gött jobbat!

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
Inte direkt dåligt, stämsången är snygg och Beatleslik. Men det låter som att det är gjort som en ploj.

ah! tack så mycket. Angående plojigheten.. Samma kaliber är inte på allvar 😠

Och sista biten fick handla om.. "det här låter som biiitles" - "nä, det är mer barret den här gången." "Nä, jag tycker biiiitles."

Hoppas Lundin blev glad. För jag är uppriktigt tacksam, och det är det viktigaste för mig att säga.

• 2 månader senare...
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Jaha den här fick man inte höra 😏

Postat

Blank röst eftersom det inte fanns någon låt.- 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.