Fredrik Karlsson Postat 14 januari 2004 Postat 14 januari 2004 Hej! Jag heter Fredrik Karlsson och sysslar med musik! Jag är i första hand sångare men behärskar Gitarr, bas, trummor & klaviatur. Jag har en liten Projektstudio i hemmet där jag skriver min musik. Det var meningen att jag skulle ha studion som låtskrivarverkstad och inte fokusera så mycket på ljudteknik. MEN naturligtvis så blir man biten efter en tid så nu försöker jag även mig på att bli en hyffsad ljudtekniker. Jag har satt upp ett antal Krogshower I Kristianstad och nu härnäst skall jag sätta upp en självskriven (+ en kille till) Muisikal vid namn Masada the musical spectacular! Jag har även spelat Jesus i musikalen Jesus Christ Superstar. Delar ur min utrustning: PC Cubase Roland JV 1080 + 4 Expansion kort Yamaha AW16 Event 20/20p Korg A3 Roland pc 200 mk 2 DSP Factory Behringer mixer ADK a 51s SM 58 or SM57 or Akg D-125 (" st) Admira Nylon gura Hottad Kramer Telecaster Fender p kopia + en massa annat tjafs.......
Neko Postat 14 januari 2004 Postat 14 januari 2004 Hej och välkommen till forumen. Kul att du hittat hit, och hoppas att du kommer att få lika mycket nytta av oss som vi kommer ha nytta av dig. 🙂
alexfree Postat 17 januari 2004 Postat 17 januari 2004 Hej!Jag heter Fredrik Karlsson och sysslar med musik! Jag är i första hand sångare men behärskar Gitarr, bas, trummor & klaviatur. Jag har en liten Projektstudio i hemmet där jag skriver min musik. Det var meningen att jag skulle ha studion som låtskrivarverkstad och inte fokusera så mycket på ljudteknik. MEN naturligtvis så blir man biten efter en tid så nu försöker jag även mig på att bli en hyffsad ljudtekniker. Jag har satt upp ett antal Krogshower I Kristianstad och nu härnäst skall jag sätta upp en självskriven (+ en kille till) Muisikal vid namn Masada the musical spectacular! Jag har även spelat Jesus i musikalen Jesus Christ Superstar. Delar ur min utrustning: PC Cubase Roland JV 1080 + 4 Expansion kort Yamaha AW16 Event 20/20p Korg A3 Roland pc 200 mk 2 DSP Factory Behringer mixer ADK a 51s SM 58 or SM57 or Akg D-125 (" st) Admira Nylon gura Hottad Kramer Telecaster Fender p kopia + en massa annat tjafs....... hej! vilket behringer mixerbord har du?
Fredrik Karlsson Postat 18 januari 2004 Trådstartare Postat 18 januari 2004 Det är ett litet 8 kanalsbord som kostade 1995:- nytt! Jag använder det endast för lyssning och absolut inte till inspelning.
tordA Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 HiYa 😄 musikal musik är något specielt härligt !!!
musik (oregistrerad) Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Hej Fredrik! Välkommen hit! Hoppas du ska trivas. 😕 :musik
android Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Musik.... Får man bara fråga varför du har fått för dig att dra upp alla gamla medlemspresentationer såhär? För att öka ditt inläggsantal, eller?
Antevante Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Musik.... Får man bara fråga varför du har fått för dig att dra upp alla gamla medlemspresentationer såhär? För att öka ditt inläggsantal, eller? Ja, jag hänger inte riktigt med på det heller... 😳 Men visst, välkommen då.
FredrikMikaelsson Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Ja det var jävlar! Jag blev ju medlem långt efter denna tråd föddes 😄 men varmt välkommen..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.