labero Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Power of techno ARTIST/GRUPP: DJ Hard GENRE: techno LÅTLÄNGD: 1:35 Den blir längre sen KOMPOSITÖR: DJ Hard PRODUCENT:DJ Hard EV. MEDVERKANDE: DJ Hard INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: (ex. mp3 STORLEK: 128 kbit STATUS: Skiss ( LÅTLÄNK: i slutet av posten Jag fyllde i forumläret nu. Sorry. Jag glömde läsa men de var sent, jag var full... och jag e noob Hej, blev precis klar med min nya techno låt 🙁 Har inte gjort mycket techno musik tidigare. Låter bra i bilstereon i sommar hoppas jag. Jag samplade ljud och försökte jobba med overdrive och kompressor. Jag gör ofta discolåtar annars men en kompis sa att jag borde göra techno. Han gav mig skivan Gabber Gabber Hey att lyssna på. Tipsa gärna om grejer att ändra på jag vill bli bättre på techno!! Finns det bättre techno skivor? /joe Power_of_Techno.mp3 Redigerat 2 juli 2006 av joe_labero Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 mer dist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 mer dist! 🙂 haha:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 (redigerat) 🙁 Oj! Vad har du för bpm? Gissar på 220! 😄 Redigerat 2 juli 2006 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 🙁 Oj! Word! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 (redigerat) THUNDERDOME!!!!!! Teknon dog 1998 gör trance istället Redigerat 2 juli 2006 av Shadows Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 Teknon dog 1996 gör trance istället Ääääh? Technon lever minsann, tro inte annat. Däremot så är den inte så lätt att leva på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
labero Postat 2 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 2 juli 2006 Jag skrev i texten nu Lundin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dj_gurra (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 HAHA vadå techno de är väll F*n Hardcore 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Strukt Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Hehe, Coolt 🙂 Mer dist! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 wööööö.... fetingröj sattsar du på iaf 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 O o... Feta grejer, skum låt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Hehe,, Min reakton? Jag blev av någon anledning på jäkligt gott partyhumör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Haha.. Vilket jävla mal 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.