Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja, jag söker en gitarrist som är kapabel och villig att spela gitarr till det här bas riffet http://www.ftp.nu/files/4650/

Det är inget seriöst precis men alla andra gitarrister jag känner har åkt bort och är borta länge, och nej jag kan inte vänta så länge (ni behöver inte fråga varför)

Ackord kan jag skicka i PM.

OBS! Om ni nu spelar in spela in gitarren separat då 🙁

Redigerat av Anarchos
Annons
abnormalbrain (oregistrerad)
Postat

Antingen är det bara väldigt otajt, eller också är jag korkad och fattar inte taktarten. Du borde ha en hihat så man fattar...

Postat

Ja, det var bara ett test för att ni skulle höra hur melodin gick bara. Har inte spelat till trummor ännu. Spela till vilken takt ni vill så spelar jag efter :rolleyes:

Postat

låter som otajt 5takt..

Postat
Antingen är det bara väldigt otajt, eller också är jag korkad och fattar inte taktarten. Du borde ha en hihat så man fattar...

Pang! :rolleyes:

Postat
Annorlunda blandning av dur å moll där.. för mina öron. Vad händer här egentligen?! =)

Inte mycket

Postat
Annorlunda blandning av dur å moll där.. för mina öron. Vad händer här egentligen?! =)

Inte mycket

😠

Postat

Prova med en metronom. Finns i de musikprogram jag har stött på så det borde finnas i det du jobbar i.

Postat
Ja, det var bara ett test för att ni skulle höra hur melodin gick bara. Har inte spelat till trummor ännu. Spela till vilken takt ni vill så spelar jag efter 😏

Famous last words...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.