Micke H Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 _________ ___________ / \ / \ / \ / | | X | | X | \__________/ \____________/ Något konstig form, men ni kanske förstår ändå?
mornel Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Gammal klassiker: https://www.studio.se/index.php?showtopic...20entry301621
Gote Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Nejä....vad hände...? 😳 Mankaninteanvändamellanslagpådetvisetpåforumet...
mornel Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Så! Fick ut en stor klump blod ur näsan nu! Tror det mesta är borta.. 😳
Micke H Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Nejä....vad hände...? 😳 Mankaninteanvändamellanslagpådetvisetpåforumet... Menvarförkanmanintegöranågotavdetmestelementärasommantillochmedkanutföraiffuckin gjäklamicrosoftworddettaärheltjävlagaletochjagbespottarallasomsägeremotmigochnus k ajaggåochbrännaupphalvastadenförjagärpyromandetvissteniinteva!!!!!!!
Christofer Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Saker som ska göras idag Fixa till gurorna (*) Headbanga (*) Lira gura spela trummor Lyssna på Dani California ett antalgånger till (*) Headbanga till Slayer (*) Diska posta nått onödigt i Studioforumet (*) (denna post) Kolla Tredje Skiftet (Kl 12:25 på kanal 5) (*) Lira gura fortsätta jobba med nån låt (*) = avklarade Saker som ska göras idag Fixa till gurorna (*) Headbanga (*) Lira gura (*) spela trummor (*) Lyssna på Dani California ett antalgånger till (*) Headbanga till Slayer (*) Diska posta nått onödigt i Studioforumet (*) (denna post) Kolla Tredje Skiftet (Kl 12:25 på kanal 5) (*) Lira gura (*) fortsätta jobba med nån låt (*) = avklarade
musik (oregistrerad) Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Chris: Inspirerad av mina listor! Kul. *snyft...har inte råd med Sweden Rock* 😉
Pazo Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Så! Fick ut en stor klump blod ur näsan nu! Tror det mesta är borta.. 😉 😱 Vad nu 😄 Varför ta upp dessa gamla saker? 😄
Christofer Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Chris: Inspirerad av mina listor! Kul. *snyft...har inte råd med Sweden Rock* 😄 ??? 🙂 råna en bank eller nått så du får stålar 😆
mornel Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Så! Fick ut en stor klump blod ur näsan nu! Tror det mesta är borta.. 😄 😆 Vad nu 🙂 Varför ta upp dessa gamla saker? 😆 Blodklumpar i näsan never goes out of style... 😆
Micke H Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Så! Fick ut en stor klump blod ur näsan nu! Tror det mesta är borta.. 😄 😆 Vad nu 😆 Varför ta upp dessa gamla saker? 😆 Blodklumpar i näsan never goes out of style... 🙂 Jag är mest intresserad om Pazo fått ut allt... 🙂
Micke H Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Så! Fick ut en stor klump blod ur näsan nu! Tror det mesta är borta.. 😄 😆 Vad nu 😆 Varför ta upp dessa gamla saker? 😄 Blodklumpar i näsan never goes out of style... 🙂 Jag är mest intresserad om Pazo fått ut allt... 🙂 Använd dammsugarn... 😆 🙂
Recommended Posts