Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Jag vill också nuppa en tjej "backstage" på ett kebabställe medans kunder äter på andra sidan väggen... 😆
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Jag vill också nuppa en tjej "backstage" på ett kebabställe medans kunder äter på andra sidan väggen... 🤪 Go for it... Beställ en rulle och... 😆
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Jag vill också nuppa en tjej "backstage" på ett kebabställe medans kunder äter på andra sidan väggen... 🤪 Go for it... Beställ en rulle och... 😆 Men.. såntdär att ragga på tjejer bara sådär går int så bra för mig 😆
Pico Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Jag vill också nuppa en tjej "backstage" på ett kebabställe medans kunder äter på andra sidan väggen... 🤪 Go for it... Beställ en rulle och... 😆 Men.. såntdär att ragga på tjejer bara sådär går int så bra för mig 😆 "Jag skulle vilja ha en kebab... stor cola och ett snabbknull bakom kassan.."
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Jag vill också nuppa en tjej "backstage" på ett kebabställe medans kunder äter på andra sidan väggen... 🤪 Go for it... Beställ en rulle och... 😎 Men.. såntdär att ragga på tjejer bara sådär går int så bra för mig 😆 "Jag skulle vilja ha en kebab... stor cola och ett snabbknull bakom kassan.." 😄😄 Jag vill ju.. 😆
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Just det, säg det... Jag vill ju! Ett skitbra argument ju... 🤪
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Just det, säg det... Jag vill ju! Ett skitbra argument ju... 😆 😆 Om det inte funkar då? Men du vill ju... 🤪
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Just det, säg det... Jag vill ju! Ett skitbra argument ju... 😆 😆 Om det inte funkar då? Men du vill ju... 🤪 Om det inte funkar.. Ja, då får man en rejäl örfil... Varför tror du att jag envisas med att ha den hära kevlarförstärkta latexhuvan på mig i tid och otid. I den här värmen och allt... Faen vad svettigt. Fast ärligt talat och allvarligt skämtat så var den där tjejen en ex flamma så det var inte så svårt att få henne på kroken när det begav sig... Har dock nuppat i cykelförrådet med granntösen också en gång i tiden. Samt högst upp på ett parkeringshus på fyllan och villan... Ja, djävlar...
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Just det, säg det... Jag vill ju! Ett skitbra argument ju... 😆 😆 Om det inte funkar då? Men du vill ju... 🤪 Om det inte funkar.. Ja, då får man en rejäl örfil... Varför tror du att jag envisas med att ha den hära kevlarförstärkta latexhuvan på mig i tid och otid. I den här värmen och allt... Faen vad svettigt. Fast ärligt talat och allvarligt skämtat så var den där tjejen en ex flamma så det var inte så svårt att få henne på kroken när det begav sig... Har dock nuppat i cykelförrådet med granntösen också en gång i tiden. Samt högst upp på ett parkeringshus på fyllan och villan... Ja, djävlar... DU ÄR NU MIN IDOL!
Pico Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Just det, säg det... Jag vill ju! Ett skitbra argument ju... 😆 😄 Om det inte funkar då? Men du vill ju... 🤪 Om det inte funkar.. Ja, då får man en rejäl örfil... Varför tror du att jag envisas med att ha den hära kevlarförstärkta latexhuvan på mig i tid och otid. I den här värmen och allt... Faen vad svettigt. Fast ärligt talat och allvarligt skämtat så var den där tjejen en ex flamma så det var inte så svårt att få henne på kroken när det begav sig... Har dock nuppat i cykelförrådet med granntösen också en gång i tiden. Samt högst upp på ett parkeringshus på fyllan och villan... Ja, djävlar... DU ÄR NU MIN IDOL! Seru, du får både flickorna och pojkarna... 😆
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Just det, säg det... Jag vill ju! Ett skitbra argument ju... 😆 😄 Om det inte funkar då? Men du vill ju... 🤪 Om det inte funkar.. Ja, då får man en rejäl örfil... Varför tror du att jag envisas med att ha den hära kevlarförstärkta latexhuvan på mig i tid och otid. I den här värmen och allt... Faen vad svettigt. Fast ärligt talat och allvarligt skämtat så var den där tjejen en ex flamma så det var inte så svårt att få henne på kroken när det begav sig... Har dock nuppat i cykelförrådet med granntösen också en gång i tiden. Samt högst upp på ett parkeringshus på fyllan och villan... Ja, djävlar... DU ÄR NU MIN IDOL! 😆 Äsch.. Jag bara... Nuppade ju... Är ett offer för lyckliga omständigheter bara... Sparade det nästan bästa till sist, med risk för att bli beskylld för att bara hitta på så har jag, under pågående föreställning, blivit avsugen på en biograf också...
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Just det, säg det... Jag vill ju! Ett skitbra argument ju... 😄 😎 Om det inte funkar då? Men du vill ju... 🤪 Om det inte funkar.. Ja, då får man en rejäl örfil... Varför tror du att jag envisas med att ha den hära kevlarförstärkta latexhuvan på mig i tid och otid. I den här värmen och allt... Faen vad svettigt. Fast ärligt talat och allvarligt skämtat så var den där tjejen en ex flamma så det var inte så svårt att få henne på kroken när det begav sig... Har dock nuppat i cykelförrådet med granntösen också en gång i tiden. Samt högst upp på ett parkeringshus på fyllan och villan... Ja, djävlar... DU ÄR NU MIN IDOL! Seru, du får både flickorna och pojkarna... 😎 😆😆😄
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Just det, säg det... Jag vill ju! Ett skitbra argument ju... 😄 😎 Om det inte funkar då? Men du vill ju... 🤪 Om det inte funkar.. Ja, då får man en rejäl örfil... Varför tror du att jag envisas med att ha den hära kevlarförstärkta latexhuvan på mig i tid och otid. I den här värmen och allt... Faen vad svettigt. Fast ärligt talat och allvarligt skämtat så var den där tjejen en ex flamma så det var inte så svårt att få henne på kroken när det begav sig... Har dock nuppat i cykelförrådet med granntösen också en gång i tiden. Samt högst upp på ett parkeringshus på fyllan och villan... Ja, djävlar... DU ÄR NU MIN IDOL! 😆 Äsch.. Jag bara... Nuppade ju... Är ett offer för lyckliga omständigheter bara... Sparade det nästan bästa till sist, med risk för att bli beskylld för att bara hitta på så har jag, under pågående föreställning, blivit avsugen på en biograf också... 😆😄 !!!! Jag är inte värdig!!!
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Har du Msn DoL 🤪 😆 Näh, hinner inte med sådant för allt nuppande ju 😆😄 Något för alla kärlekstörstande..?
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Fan va ni skryter... Själv har jag....eh.... strykit en ren medhårs. 😆 Tidelag..? 🤪 Brrr. 😆
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Men! DOL och Grahn! nu tycker jag ni masar över till demodelen och kommenterar på min å pluffos låt 🤪
Overkill Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Gör han låtarna på riktigt? alltså seriöst menar jag då... Ja jag tror det 🤪
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Men! DOL och Grahn! nu tycker jag ni masar över till demodelen och kommenterar på min å pluffos låt 🙂 Done.
Dark Of Light Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Näeh... Dags att gå till duschen och skrapa av det värsta bagglet efter dagens drabbningar. 🙂
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Näeh... Dags att gå till duschen och skrapa av det värsta bagglet efter dagens drabbningar. 🙂 😄 Öycka te!" 😄
Overkill Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Hej! Och vad insinuerar du med det? 😄 Inseminerar? 😄🙂😉
Recommended Posts