Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Är man upptagen: hur länge tar det??

Hatar också sådannt. Därav svarar jag "Jag vet inte" till det mesta :rolleyes:

Beror det på att man är konstnärligt lagd och låter sig styras mer av inspiration än andra människor gör? Det blir inte bättre av att min närmste kompis sedan knatteåldern, alltid frågar: hur många MINUTER tar det? Han kräver exakta tidsangivelser! Även om ingen knappast tror det, så är det faktiskt så att han hela livet angett allt han ska göra exakt på minuten. Vi talar alltså om sånt som att borsta tänderna... Han skriver scheman dagar i förväg. Får han ränneskita plötsligt så rubbas programmet.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

El Pazo: Han e strax under 40 och jag kan säga att ännu så länge så har han följt alla punkter helt och hållet. När han var 7 år så kom han på att det var bra att göra en sån plan för hela livet! Vilket han gjorde. Jag ville inte...

I den "stora planen" så ingår inte borsta tänderna och sånt, men väl alla viktiga grejer, utbildning, antal år, inriktning, skola, förlovning, bröllop, exakt vilka platser han skall besöka och när, vilka lag han ska hålla på, antal barn, kön på dem, egen kroppsvikt m.m. samt vilka författare han skulle läsa och vilka böcker.

:rolleyes:

Han har prickat av punkt för punkt. Det är faktiskt SANT!

*...har nog skrivit om det tidigare lite grann...*

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

hmm... MORNEL VAKNAR FÖRST AV ALLA!!  🙂

Jag har varit uppe sen strax efter sju.

Den som sover längst vinner! 😉

Tusan också 🙂

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm... MORNEL VAKNAR FÖRST AV ALLA!!  🙂

Jag har varit uppe sen strax efter sju.

Den som sover längst vinner! 😛

Tusan också 😉

😄

Fast, vi borde alla besitta förmågan att spamma forumet i sömnen nu, eller hur?

Jag är då i varje fall inte vaken ännu... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm... MORNEL VAKNAR FÖRST AV ALLA!!  😱

Jag har varit uppe sen strax efter sju.

Den som sover längst vinner! 😉

Tusan också 😱

😄

Fast, vi borde alla besitta förmågan att spamma forumet i sömnen nu, eller hur?

Jag är då i varje fall inte vaken ännu... 😳

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blir det nuppa!

😎

Nä, jag tror att musik ska till grillen för att köpa en riktig kebabrulle, och inte som du brukar göra...

Jo, fan! Modegrillen i Skövde(!) säljer sådana här...

Är det den grillen vid Tibro/Hjo korsningen? 😄😆

Jo visst! Otroligt saggigt ställe, MEN vad gott!!! Har faktiskt nuppat en av tjejerna som jobbade där, "backstage" under tiden som kunderna åt sin fastfood på andra sidan väggen!! Ja, djävlar! Ungdomen och galenskapen... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Nu blir det nuppa!

😎

Nä, jag tror att musik ska till grillen för att köpa en riktig kebabrulle, och inte som du brukar göra...

Jo, fan! Modegrillen i Skövde(!) säljer sådana här...

Är det den grillen vid Tibro/Hjo korsningen? 😄😆

Jo visst! Otroligt saggigt ställe, MEN vad gott!!! Har faktiskt nuppat en av tjejerna som jobbade där, "backstage" under tiden som kunderna åt sin fastfood på andra sidan väggen!! Ja, djävlar! Ungdomen och galenskapen... 😉

☺️ Ehheh.. Brukar och brukar... Ibland så halkar den liksom dit bara he, he, hmm... ☺️ Å andra sidan hamnade jag på citattråden med åvanstående repliker med omnämnandet "ett geni" av mornel... Å andra sidan "kan" ju mornels omnämnande vara lite ironiskt...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...