Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Det här måste ju vara höjden av off topic. Iofs, en trummis kanske har bra koll på rövsvettsvetenskapen... Doh! Varför troru jag kan så "mkt" om detta 😕
Overkill Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Det här måste ju vara höjden av off topic. Iofs, en trummis kanske har bra koll på rövsvettsvetenskapen... AJ, det är ett konstigt fenomen som drabbar alla trummisar! 😕😱
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Det här måste ju vara höjden av off topic. Iofs, en trummis kanske har bra koll på rövsvettsvetenskapen... AJ, det är ett konstigt fenomen som drabbar alla trummisar! 😕😱 Om ditt rövsvett gör ont så bör du nog inte vara här inne å prata om det... Finns bättre ställen... Vårdcentralen t.ex.... 😆
Overkill Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 (redigerat) Hittade en länk till en kille som går på en skola i min stad... Han har gjort några remixer säger han, jag tror jag skrattar ihjäl mig. Lyssna och njut(?!). http://www.djfideboy.info.se/ Redigerat 12 maj 2006 av Overkill
mornel Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Hittade en länk till en kille som går på en skola i min stad... Han har gjort några remixer säger han, jag tror jag skrattar ihjäl mig. Lyssna och njut(?!).http://www.djfideboy.info.se/ Han var inte så bra.
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Hittade en länk till en kille som går på en skola i min stad... Han har gjort några remixer säger han, jag tror jag skrattar ihjäl mig. Lyssna och njut(?!).http://www.djfideboy.info.se/ Han var inte så bra. LOL! 😕 Dehär var kul! 😱😆
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Gör han låtarna på riktigt? alltså seriöst menar jag då...
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Kära bullen. Det känns som att jag är bajsnödig. Vad ska jag göra? /som vanligt är det inte användaren på bilden som skrivit brevet. HAHAH!!!
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 När är Åselemarknaden förresten? 😄 I Juli! Skaru supa? 😄 HAHAH!!! Har ni så få tilfällen att supa på att ni gör det på en marknad!? MARKNAD!! SUPPAAA! DET ÄR SÅNT JÄVLA RÖJJ P MARKNADEN!!! 🙂
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 När är Åselemarknaden förresten? 😄 I Juli! Skaru supa? 😄 HAHAH!!! Har ni så få tilfällen att supa på att ni gör det på en marknad!? MARKNAD!! SUPPAAA! DET ÄR SÅNT JÄVLA RÖJJ P MARKNADEN!!! 😄😄 Javafan enda gången det händer något kul... Fast själv har jag int supe på 5 år... minst. PÅ marknaden alltså. 😆🙂 😄
Pico Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 När är Åselemarknaden förresten? 😄 I Juli! Skaru supa? 😄 HAHAH!!! Har ni så få tilfällen att supa på att ni gör det på en marknad!? MARKNAD!! SUPPAAA! DET ÄR SÅNT JÄVLA RÖJJ P MARKNADEN!!! 😄😄 Javafan enda gången det händer något kul... Fast själv har jag int supe på 5 år... minst. PÅ marknaden alltså. 😆🙂 Mja, fast det är många gånger fjortisvarning på sånna fyllefester... Vännäsdagarna, Vindelälvsloppet (som i princip är dött nuförtiden) och alla marknader..
Pico Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Men vafan! En marknad?Ett sånt med stånd? Alltså det brukar vara mer än bara en marknad när det är sånna där happenings här uppe... DAMN IT!
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Men vafan! En marknad?Ett sånt med stånd? Alltså det brukar vara mer än bara en marknad när det är sånna där happenings här uppe... DAMN IT! 🙂😄
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 jooo jag var rätt så onykter för 2 år sen... då träffade jag en tjej som jag kände sen förr och snackade lite med henne. Rätt var det va så gick hon... Jag undrar varför... 😄 0 Ja det är det enda roliga som har hänt här i skogen. 🙂 😄😆 :nusse:
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Älgpassrestaurang? Jaa precis och så brukar vi spela gitarr å dragspel... 😆 Nämen! En BILD på GRAHN!!! 😆
Pico Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 😆 Edit: Känner ni igen gitarren? 😆😆 Jepp, vem har du lånat ut den till? Jag ser att du lirar dragspel... 😛
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 😆 Edit: Känner ni igen gitarren? 😛😆 Det var ju därför jag blev säker på att det var du! 😆
Recommended Posts