allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Nu lyssnar jag på the Clash 😄 Lynxo vart är du? 😛 Är du en Lynxoholic? 😉
Overkill Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Nä men jag har gjort en trumlåt som han ska få lägga gitarr på 😉
Micke H Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Nu lyssnar jag på the Clash 😄 Lynxo vart är du? 😛 Saknar du mig så mycket? 😉
Overkill Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Nu lyssnar jag på the Clash 😎 Lynxo vart är du? 😄 Saknar du mig så mycket? 😛 Jag gjorde en låt av de där trumkompen jag skickade 😎😉
allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Jorden kommer gå under år 2060. Sir Isaac Newton sa det. Därför måste det vara sant. PS. Lynxo: Klaga görs bäst här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=13330&st=840&hl= DS. PPS. Vänta nu. Klagade jag på Lynxo nu? DDS.
allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 HEJ ALLAN FRALLAN! 😛 Var det menat till mig 😉 I så fall: Hej själv, Hr. Långhårige Filur 😄
Pazo Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 HEJ ALLAN FRALLAN! 😛 Var det menat till mig 😉 I så fall: Hej själv, Hr. Långhårige Filur 😄 😎 B) Jag är dock inte lika långhårig. klippte mig idag 😠
Pazo Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Oj... Ploppa upp massa msnfönster nu. alla med samma fråga... "klippt dig?, Hur kort då?" Fan va alla är rädda om mitt hår 😎 😛😉😄
Micke H Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Jorden kommer gå under år 2060. Sir Isaac Newton sa det. Därför måste det vara sant. PS. Lynxo: Klaga görs bäst här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=13330&st=840&hl= DS. PPS. Vänta nu. Klagade jag på Lynxo nu? DDS. Ge fan i att klaga på mig!!! 😉 Vänta, klagade jag nu? 😛
Dark Of Light Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 HEJ ALLAN FRALLAN! 😄 Var det menat till mig 😉 I så fall: Hej själv, Hr. Långhårige Filur 😎 😎😠 Jag är dock inte lika långhårig. klippte mig idag 😠 HUPP!!! Bild efterlyses genast!!! Hur blev det och framför allt, hur ser du ut nu!? 😛
allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Jag fick inga sånna reaktioner när jag klippte mig... de flesta verkade bli glada. 😉
Dark Of Light Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 🙁 Alltså det här får egentligen långtgående konsekvenser, hörni... Man kan inte använda den här härliga Pazo smilien längre ju: Utan det blir något sådant här kanske... ... eller något sådant här 😳 i värsta fall ju..?
Dark Of Light Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Oj... Ploppa upp massa msnfönster nu. alla med samma fråga... "klippt dig?, Hur kort då?" Fan va alla är rädda om mitt hår 😆 🙁😳😱 Inte om, utan för ditt hår..? 😆😱
Pazo Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 😱 Alltså det här får egentligen långtgående konsekvenser, hörni... Man kan inte använda den här härliga Pazo smilien längre ju:Utan det blir något sådant här kanske... ... eller något sådant här 😳 i värsta fall ju..? hahahah! Nej nej! De är fortfarande affro! En mindre variant dock 😱 Vet du vad DOOOL!!! VAT DU!?!? 🙁
allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Mörkret tätnar i Längsta tråden... Vilka ödesdigra konsekvenser kommer Pazos hårklipp få? Kommer Lynxo gilla Overkills nya låt? Stay tuned for more useless discussion! 😳
Pazo Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Mörkret tätnar i Längsta tråden...Vilka ödesdigra konsekvenser kommer Pazos hårklipp få? Kommer Lynxo gilla Overkills nya låt? Stay tuned for more useless discussion! 😳 🙁
Dark Of Light Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 😆 Alltså det här får egentligen långtgående konsekvenser, hörni... Man kan inte använda den här härliga Pazo smilien längre ju:Utan det blir något sådant här kanske... ... eller något sådant här 😳 i värsta fall ju..? hahahah! Nej nej! De är fortfarande affro! En mindre variant dock 😆 Vet du vad DOOOL!!! VAT DU!?!? 😱 Njaeh... Vete faen om jag kan godta det där 😱 . VI KRÄVER GENAST EN BILD!!! 🙁 Annars kommer jag att tro att det blev något i den här stilen
Dark Of Light Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Mörkret tätnar i Längsta tråden...Vilka ödesdigra konsekvenser kommer Pazos hårklipp få? Kommer Lynxo gilla Overkills nya låt? Stay tuned for more useless discussion! 😳 🙁 Mmmmh... Mörkerrrrrrh
Micke H Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Mörkret tätnar i Längsta tråden...Vilka ödesdigra konsekvenser kommer Pazos hårklipp få? Kommer Lynxo gilla Overkills nya låt? Stay tuned for more useless discussion! 😳 😱 Det är därför jag älskar inte bara denna tråd, utan detta forum!!!! 🙁😱
Pazo Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 🙁 Alltså det här får egentligen långtgående konsekvenser, hörni... Man kan inte använda den här härliga Pazo smilien längre ju:Utan det blir något sådant här kanske... ... eller något sådant här 😳 i värsta fall ju..? hahahah! Nej nej! De är fortfarande affro! En mindre variant dock 🙂 Vet du vad DOOOL!!! VAT DU!?!? 😆 Njaeh... Vete faen om jag kan godta det där 😱 . VI KRÄVER GENAST EN BILD!!! 🙁 Annars kommer jag att tro att det blev något i den här stilen Jag nuppade i fredagskväll 😎 WOÄÄÄ! 😄 :D Har ingen digitalkamera 😆 Men du kan få se en bild på mig när jag är full å nerdränkt i champagne? 😱
Dark Of Light Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 (redigerat) Jag nuppade i fredagskväll 😆 WOÄÄÄ! 😱 :ph34r: Har ingen digitalkamera 🙁 Men du kan få se en bild på mig när jag är full å nerdränkt i champagne? 😳 JA, JA, JAAAAAAAAAH!!!! Fredagskväll..? Inte vidare färskt alltså.. Men ändå! Redigerat 2 maj 2006 av Dark Of Light
Pazo Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 😎 Alltså det här får egentligen långtgående konsekvenser, hörni... Man kan inte använda den här härliga Pazo smilien längre ju:Utan det blir något sådant här kanske... ... eller något sådant här 😳 i värsta fall ju..? hahahah! Nej nej! De är fortfarande affro! En mindre variant dock 🙂 Vet du vad DOOOL!!! VAT DU!?!? 😄 Njaeh... Vete faen om jag kan godta det där 😆 . VI KRÄVER GENAST EN BILD!!! 🙁 Annars kommer jag att tro att det blev något i den här stilen Jag nuppade i fredagskväll 🙂 WOÄÄÄ! 😄🙁 Har ingen digitalkamera 😆 Men du kan få se en bild på mig när jag är full å nerdränkt i champagne? 😱 JA, JA, JAAAAAAAAAH!!!! Åt bilden eller nuppandet? 😱
allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Kom igen nu fellow-forumister... stämm in: VI VILL SE... PAZO I SKUMPA VI VILL SE... PAZO I SKUMPA VI VILL SE... PAZO I SKUMPA eller nehä? 😳
Dark Of Light Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Kom igen nu fellow-forumister... stämm in: VI VILL SE... PAZO I SKUMPA VI VILL SE... PAZO I SKUMPA VI VILL SE... PAZO I SKUMPA eller nehä? 😳 VI VILL SE... PAZO NUPPA I SKUMPA VI VILL SE... PAZO NUPPA I SKUMPA VI VILL SE... PAZO NUPPA I SKUMPA ... Eller... Hrm, nähä?
Pazo Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Man skulle kunna tolka bilden som torrnuppning... men neeej! 😳
Recommended Posts