Pico Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Hejdå! Hur ändrar man ikonen för papperskorgen? Nu försvann den i och med en ny sida... Men hur? 😛 Högerklicka så ska du finna! Nä så funkar det inte. Man ska gå in via egenskaper/skrivbord/anpassa och där skall du finna! 😳 Joråsåatte! Nu vare såhär att jag tänkte i gamla 98 banor 😱 Klarar din dator av ett så tungt os som 98:an? Trodde du satt i DOS. 😄
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Hejdå! Hur ändrar man ikonen för papperskorgen? Nu försvann den i och med en ny sida... Men hur? 😱 Högerklicka så ska du finna! Nä så funkar det inte. Man ska gå in via egenskaper/skrivbord/anpassa och där skall du finna! 😄 Joråsåatte! Nu vare såhär att jag tänkte i gamla 98 banor 😄 Klarar din dator av ett så tungt os som 98:an? Trodde du satt i DOS. 😮 HÄHÄHÄ!! 😳😆😆 FÄCKÖR! 😛
Gote Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 😄 Åkte tomteluvan på igen bara för popojulen? 😆 Hängiven! Yo!
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 😄 Åkte tomteluvan på igen bara för popojulen? 😆 Hängiven! Yo! Lättroad Gubbe 😆
Gote Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 😆 Åkte tomteluvan på igen bara för popojulen? 😆 Hängiven! Yo! Lättroad Gubbe 😆 Absolut! 😆 Livet är för kort för att vara roligt! Eller om det var tvärtom? 😄
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 😆 Åkte tomteluvan på igen bara för popojulen? 😆 Hängiven! Yo! Lättroad Gubbe 😆 Absolut! 😆 Livet är för kort för att vara roligt! Eller om det var tvärtom? 😄 😆
Pico Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 😆 Åkte tomteluvan på igen bara för popojulen? 😆 Hängiven! Yo! Lättroad Gubbe 😆 Absolut! 😆 Livet är för kort för att vara roligt! Eller om det var tvärtom? 😆 Nej då, du har hajjat det rätt.. 😄
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 hmm... Mitt rövsvett känns på avstånd 😄 Borde nog ta dendär duschen ändå 😆
Overkill Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 hmm... Mitt rövsvett känns på avstånd 😄Borde nog ta dendär duschen ändå 😆 😆
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 hmm... Mitt rövsvett känns på avstånd 😄Borde nog ta dendär duschen ändå 😆 😆 Om man spelade volleyboll i två timmar ute i den stekande solen. och efter det cycklat 5km så förstår du nog 😆
mornel Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 hmm... Mitt rövsvett känns på avstånd 😄Borde nog ta dendär duschen ändå 😆 Hur menar du då; har du röven på långt avstånd från kroppen?
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 hmm... Mitt rövsvett känns på avstånd 😄Borde nog ta dendär duschen ändå 😆 Hur menar du då; har du röven på långt avstånd från kroppen? Nja. Men det är ju hyffsat avstånd upp till näsan 😆 Brukar inte lukta så långt upp 😆
mornel Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 hmm... Mitt rövsvett känns på avstånd 😄Borde nog ta dendär duschen ändå 😆 Hur menar du då; har du röven på långt avstånd från kroppen? Nja. Men det är ju hyffsat avstånd upp till näsan 😆 Brukar inte lukta så långt upp 😆 Och i vanliga fall känner du bara lukten om du placerar näsan vardå? 😆
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 hmm... Mitt rövsvett känns på avstånd 😱Borde nog ta dendär duschen ändå 😆 Hur menar du då; har du röven på långt avstånd från kroppen? Nja. Men det är ju hyffsat avstånd upp till näsan 😛 Brukar inte lukta så långt upp 😆 Och i vanliga fall känner du bara lukten om du placerar näsan vardå? 😄 Nära röven på byxorna jag haft på mig... Eller när man ska gå och bajsa 😕
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 De bju jag på 😕 Ingen som kan bju på'n grogg nu när ja varit så snäll? 😱
Pico Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Det här måste ju vara höjden av off topic. Iofs, en trummis kanske har bra koll på rövsvettsvetenskapen...
Recommended Posts