Pazo Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 oh shit.. jag skulle en sväng till stan & handla men kom hem över 1 dygn senare..haha Haha. SÅ kan det gå ibland.. 😄 Vad hände? 😄 BRUUUUUDAR! ...eller? 😆😎 😆😄😄
Per_a_55 Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Fortfarande lika snygg! Natti,skall ha min skönhetssömn nu!
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Hej! Icebomb, låter det som en tunnel om mikrofonen så har du förmodligen ett konstigt reverb igång i programmet eller så har du för lågt bitantal i upplösningen av ljudet vid inspelning. Väl minst 16 bitars inspelning och 44.1 kHz. Ta bort alla "inbyggda" effekter i Cubase och prova därefter. 🙂 :musik
icebomb (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Hej! Icebomb, låter det som en tunnel om mikrofonen så har du förmodligen ett konstigt reverb igång i programmet eller så har du för lågt bitantal i upplösningen av ljudet vid inspelning. Väl minst 16 bitars inspelning och 44.1 kHz. Ta bort alla "inbyggda" effekter i Cubase och prova därefter. 😳 :musik weiiii.. det ska jag testa.. tack Hej på er förresten..
Gote Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 jaha.. då var man vaken igen..faaan.. Kan hända den bästa... 😳
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Känner Grahn Fogden2000 eller är det samma käft? 😄
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Nån här som finns registrerad på www.myspace.com? 😄
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Det finns ett par band där...som är hrrrmmm bra... Men man måste registrera sig först, för att kunna lämna kommentarer. Men lyssna och läsa kan man göra i vilket fall som helst. 😄
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 ? Förbannade sjukgymnast som frågade: Gör det här ont? Gör det här ont? Gör det här ont? Gör det HÄR ont? samtidigt som hon tryckte in sin tumme med nagel i min ryggmuskel på olika ställen. Vaknade idag med en muskel som släppt. Igen...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Hej! Icebomb, låter det som en tunnel om mikrofonen så har du förmodligen ett konstigt reverb igång i programmet eller så har du för lågt bitantal i upplösningen av ljudet vid inspelning. Väl minst 16 bitars inspelning och 44.1 kHz. Ta bort alla "inbyggda" effekter i Cubase och prova därefter. :musik Att det låter som en telefon förstår jag inte, hon kan ju inte råkat slå på ett EQ och skurit lite där uppe o lite där nere? Vad är det för mic? Hur kommer ljudet in i datorn?
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 ? Förbannade sjukgymnast som frågade: Gör det här ont? Gör det här ont? Gör det här ont? Gör det HÄR ont? samtidigt som hon tryckte in sin tumme med nagel i min ryggmuskel på olika ställen. Vaknade idag med en muskel som släppt. Igen... Är hon snygg? 😄 Det skiter jag i! 😄
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Hej! Icebomb, låter det som en tunnel om mikrofonen så har du förmodligen ett konstigt reverb igång i programmet eller så har du för lågt bitantal i upplösningen av ljudet vid inspelning. Väl minst 16 bitars inspelning och 44.1 kHz. Ta bort alla "inbyggda" effekter i Cubase och prova därefter. 🙂 :musik Att det låter som en telefon förstår jag inte, hon kan ju inte råkat slå på ett EQ och skurit lite där uppe o lite där nere? Vad är det för mic? Hur kommer ljudet in i datorn? Precis, ta bort alla effekter först. För att spela in med en så dålig mik att det låter som en telefon krävs nästan en telefonmik. 😕
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Tja! 🙂 Får man ha bilder på kändisar i Popomundo 😕 Nej. Lika lite som glädjehus får skylta med fina modeller.
Overkill Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Tja! 😎 Får man ha bilder på kändisar i Popomundo 😕 Nej. Lika lite som glädjehus får skylta med fina modeller. Då kanske det är dags att ändra bild då 🙂
Recommended Posts