Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Det regnade ju faktiskt nyss 😄

Inte alls, det har varit konstant solsken utanför och kokhet luft härinne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag trodde! 😄 Tack vare att Pazo har klippt sig så har han blivit känsligare och fått solsting och tror följdaktligen att det regnar och åskar! Ställ dig i duschen pojk, svep fyra öl fort och se om det går över. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag trodde! 😄 Tack vare att Pazo har klippt sig så har han blivit känsligare och fått solsting och tror följdaktligen att det regnar och åskar! Ställ dig i duschen pojk, svep fyra öl fort och se om det går över. 😄

Och om det inte blir bättre, skall man svepa fler öl då?

Tänkte jag skall fråga i fall jag hamnar i en liknande situation någon gång... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag trodde!  🙂 Tack vare att Pazo har klippt sig så har han blivit känsligare och fått solsting och tror följdaktligen att det regnar och åskar! Ställ dig i duschen pojk, svep fyra öl fort och se om det går över.  😄

Och om det inte blir bättre, skall man svepa fler öl då?

Tänkte jag skall fråga i fall jag hamnar i en liknande situation någon gång... 😄

JA! Absolut också 😄 .. Efter ett tag brukar regnet och åskan ersättas av andra betydligt trevligare syner. Funkar alla gånger. Du kan ju torrträna, alltså dricka utan solsting först, för att så att säga prova i lugn och ro. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför behövs en sådan dum ursäkt? 😄  😄

Inte frågan om ursäkt här utan som ett botemedel mot regn och åska. Kan givetvis användas i preventivt syfte också, se min signatur...

Ja alltså, själv föredrar jag att använda det i förebyggande syfte. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför behövs en sådan dum ursäkt? 😄  😄

Inte frågan om ursäkt här utan som ett botemedel mot regn och åska. Kan givetvis användas i preventivt syfte också, se min signatur...

Ja alltså, själv föredrar jag att använda det i förebyggande syfte. 😄

Gott att höra 🙂 Jag är alltså inte ensam. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...