Linus Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Det regnade ju faktiskt nyss 😄 Inte alls, det har varit konstant solsken utanför och kokhet luft härinne.
Gote Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 😄 Bara fördelar ju... Enklare att skala, lättare att inmundiga samt roligare efteråt... 😄 Du har övertygat mig! 😄
Pazo Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Det regnade ju faktiskt nyss 😄 Inte alls, det har varit konstant solsken utanför och kokhet luft härinne. Här spöade det ner som fan nyss! Så jävla skönt! Nu när man tittar ut ser allting jävlligt rent ut 😄
Pico Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 *nusse* vad betyder de? 😄😄😄 "Klappas på huvudet tills att han mår bättre..." 😄
Christofer Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 *nusse* vad betyder de? 😄😄😄 "Klappas på huvudet tills att han mår bättre..." 😄 ok 🙂
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Som jag trodde! 😄 Tack vare att Pazo har klippt sig så har han blivit känsligare och fått solsting och tror följdaktligen att det regnar och åskar! Ställ dig i duschen pojk, svep fyra öl fort och se om det går över. 😄
Pico Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Som jag trodde! 😄 Tack vare att Pazo har klippt sig så har han blivit känsligare och fått solsting och tror följdaktligen att det regnar och åskar! Ställ dig i duschen pojk, svep fyra öl fort och se om det går över. 😄 Och om det inte blir bättre, skall man svepa fler öl då? Tänkte jag skall fråga i fall jag hamnar i en liknande situation någon gång... 😄
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Som jag trodde! 🙂 Tack vare att Pazo har klippt sig så har han blivit känsligare och fått solsting och tror följdaktligen att det regnar och åskar! Ställ dig i duschen pojk, svep fyra öl fort och se om det går över. 😄 Och om det inte blir bättre, skall man svepa fler öl då? Tänkte jag skall fråga i fall jag hamnar i en liknande situation någon gång... 😄 JA! Absolut också 😄 .. Efter ett tag brukar regnet och åskan ersättas av andra betydligt trevligare syner. Funkar alla gånger. Du kan ju torrträna, alltså dricka utan solsting först, för att så att säga prova i lugn och ro. 😄
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Varför behövs en sådan dum ursäkt? 😄😄 Inte frågan om ursäkt här utan som ett botemedel mot regn och åska. Kan givetvis användas i preventivt syfte också, se min signatur...
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Varför behövs en sådan dum ursäkt? 😄 😄 Inte frågan om ursäkt här utan som ett botemedel mot regn och åska. Kan givetvis användas i preventivt syfte också, se min signatur... Ja alltså, själv föredrar jag att använda det i förebyggande syfte. 😄
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Varför behövs en sådan dum ursäkt? 😄 😄 Inte frågan om ursäkt här utan som ett botemedel mot regn och åska. Kan givetvis användas i preventivt syfte också, se min signatur... Ja alltså, själv föredrar jag att använda det i förebyggande syfte. 😄 Gott att höra 🙂 Jag är alltså inte ensam. 😄
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Å andra sidan finns det väl inga dumma ursäkter för att ta ett gäng öl 😏
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Fast varför hyckla? Jag ska dricka för att jag känner för det!! 😏
Umemagnus Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 bananer är ju lika gött som kôrv..å kôrv som är sä gött!!
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Bananlikör, åska, regn, öl, dusch, bananer... Ja, det skulle väl vara det hela då.
Recommended Posts