Overkill Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nu ska jag snart åka och klippa mig 🙂 varför de? För att jag har en bokad tid? 😉😄 Nädå. Det är lite långt nu och det är ju sommar så skulle behöbva lite kortare 🙂 Lättare att spela trummor med kort(are) hår också.
Christofer Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 (redigerat) Nu ska jag snart åka och klippa mig 🙂 varför de? För att jag har en bokad tid? 😄🙂 Nädå. Det är lite långt nu och det är ju sommar så skulle behöbva lite kortare 🙂 Lättare att spela trummor med kort(are) hår också. ok 😉 jag kan kanske hålla med dig om att de är lättare att spela med kort hår, men jag håller inte med om att de ska vara kortare på sommarn 🙂 Redigerat 11 maj 2006 av Christofer
Christofer Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nej nu gubbar och gamar ska jag kolla nån film, ses om nåra timmar
icebomb (oregistrerad) Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Ehh* om min hemma studio hade funkat som den ska.. då hade jag haft en ny låt o presentera för er.. Min lilla syrra e grym på att skriva låtar.. o jag har sjungit in en av hennes låtar i min hemmastudio.. men det e så kasst sound på micken så det e helt vansinnigt.. låter som att jag sjunger i en telefon eller nått.. tss* Men det viktigaste e att jag kommer spela in den i en riktig studio.. o då kommer det bli nått jag verkligen känner mig stolt över!! Då kommer det kännas som att jag e en riktig artist.. eftersom det inte e nån annan som sjungit låten.. hihihi... Tja.. hur e annars läget med er bajskorvar idag???
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Inte jag... Ont om fönsterplatser i baren.... Varmt dock!
Pazo Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nu regnar det också 😉 Var skönt i skolan idag! Eftersom jag småfestade igår sket jag i första föreläsningen. det är också så skönt att först spela nästan en timma Volleyboll på matrasten! Sen efter programeringen/skolan öht så tog vi torsdagsölen med kladdkaka å softade i solen en timma till! 😄🙂
Pico Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nu regnar det också 😉 Var skönt i skolan idag! Eftersom jag småfestade igår sket jag i första föreläsningen. det är också så skönt att först spela nästan en timma Volleyboll på matrasten! Sen efter programeringen/skolan öht så tog vi torsdagsölen med kladdkaka å softade i solen en timma till! 😄🙂 Jäkla glidare... 🙂
Gote Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nu regnar det också 😄 Var skönt i skolan idag! Eftersom jag småfestade igår sket jag i första föreläsningen. det är också så skönt att först spela nästan en timma Volleyboll på matrasten! Sen efter programeringen/skolan öht så tog vi torsdagsölen med kladdkaka å softade i solen en timma till! 🙂 🙂 Jäkla glidare... 🙂 Studentadjävel... 😉
Pazo Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Ja jävlar vad det regnar nu!!! WEEIIII!!!! 😄 Det blixtrar också 😉
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Ja jävlar vad det regnar nu!!!WEEIIII!!!! 😄 Det blixtrar också 😉 Hur länge satt du i solen sa du?
Pazo Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Ja jävlar vad det regnar nu!!!WEEIIII!!!! 😄 Det blixtrar också 😄 Hur länge satt du i solen sa du? Ett tag 😄
Pazo Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nu får Linus se till att bli glad. Det regnade ju faktiskt nyss 😄 😄
Dark Of Light Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 😄 Bara fördelar ju... Enklare att skala, lättare att inmundiga samt roligare efteråt... 😄
Recommended Posts