Pazo Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nåt mattesnille som kan förklara vad 12:5 betyder? 🙁 Hur menar du nu? skala 12:5 eller?
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nåt mattesnille som kan förklara vad 12:5 betyder? 🙁 Hur menar du nu? skala 12:5 eller? Nej, det ska vara någon formel eller någonting sådant.
Gote Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Nåt mattesnille som kan förklara vad 12:5 betyder? 🙁 Hur menar du nu? skala 12:5 eller? Nej, det ska vara någon formel eller någonting sådant. Ibland betecknar kolonet ett bråk. 12:5 är alltså tolv femtedelar. Spela det om du kan! 😄
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Jag kan spela fem tolvdelar... 😄 Men jag tror inte att det finns något sådant som tolv femdelar. 🙁 Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något?
Gote Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 <@Terror> "It's easy to forget what a sin is in the middle of a battlefield."<@cky> opposite over hypotenuse <@cky> dipshit 🙁
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 12:5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙁 Det där kommer att hemsöka mig inatt... 😄
mornel Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något? Har du aldrig hört talas om Pythagoras sats förut!? Och du har gått i skolan i snart tolv år?
Sonnert Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 12:5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😳 Det där kommer att hemsöka mig inatt... 😱 men i vilket sammanhang står det?
Gote Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Det är inte bara nån som klottrat "12:5" på skolans väggar då? 😳
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något? Har du aldrig hört talas om Pythagoras sats förut!? Och du har gått i skolan i snart tolv år? Lugn, jag har hört talas om det. Jag minns dock inte vad det var för något. Och dessutom förstår jag inte heller hur det passar in i den situation jag såg det. Sonnert: Det är titeln på ett akustiskt livealbum av Pain of Salvation. Eftersom jag har lärt mig hur dom tänker, så måste det ha någon slags betydelse.
mornel Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något? Har du aldrig hört talas om Pythagoras sats förut!? Och du har gått i skolan i snart tolv år? Lugn, jag har hört talas om det. Jag minns dock inte vad det var för något. Och dessutom förstår jag inte heller hur det passar in i den situation jag såg det. Sonnert: Det är titeln på ett akustiskt livealbum av Pain of Salvation. Eftersom jag har lärt mig hur dom tänker, så måste det ha någon slags betydelse. Kan det vara en angivelse till ett bibelstycke?
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något? Har du aldrig hört talas om Pythagoras sats förut!? Och du har gått i skolan i snart tolv år? Lugn, jag har hört talas om det. Jag minns dock inte vad det var för något. Och dessutom förstår jag inte heller hur det passar in i den situation jag såg det. Sonnert: Det är titeln på ett akustiskt livealbum av Pain of Salvation. Eftersom jag har lärt mig hur dom tänker, så måste det ha någon slags betydelse. Kan det vara en angivelse till ett bibelstycke? Hmm, mycket möjligt. Jag ska kolla i bibeln när jag kommer hem. Om det kan hjälpa något, är det tre delar av skivan som heter: Genesis Genesister Genesinister
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Alltså, alla låtarna är uppdelade i tre delar, menar jag då.
Christofer Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Alltså, alla låtarna är uppdelade i tre delar, menar jag då. Tre tredjedels låtar?? 😱😄 Nu har jag huvudvärk 😳😱
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Alltså, alla låtarna är uppdelade i tre delar, menar jag då. Tre tredjedels låtar?? 😄😎 Nu har jag huvudvärk 😱😱 Okej, låt mig förklara detta sakta: 😳 Plattan är uppdelad i tre kapitel, skulle man kunna säga. 1. Genesis 2. Genesister 3. Genesinister På varje del, är det mellan fyra och fem låtar.
Christofer Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Alltså, alla låtarna är uppdelade i tre delar, menar jag då. Tre tredjedels låtar?? 😄😎 Nu har jag huvudvärk 😱😱 Okej, låt mig förklara detta sakta: 😳 Plattan är uppdelad i tre kapitel, skulle man kunna säga. 1. Genesis 2. Genesister 3. Genesinister På varje del, är det mellan fyra och fem låtar. Åhhhh, då förstår jag............Ingenting 😎 Headbangar till Slayer - Show no Mercy (live)
Christofer Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Det är ingen som har en bibel i närheten? funderar på att införskaffa en engelsk upplaga, fatta vad mycke inpiration de finns i den till låttexter 😎
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Att jag behövde en bibel, var för att jag undrade om man kunde slå upp kapitel 12:5 och se om det står något särskilt där som har med albumet och dess koncept att göra.
Pico Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Att jag behövde en bibel, var för att jag undrade om man kunde slå upp kapitel 12:5 och se om det står något särskilt där som har med albumet och dess koncept att göra. http://www.biblegateway.com/passage/?book_...r=12&version=49
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 "5Han tog med sig sin fru Sarai, sin brorson Lot och allt han ägde, boskapen och slavarna han hade fått i Haran, och kom slutligen till Kanaan. " Jag har ingen aning om vad det har med konceptet att göra. 😎
Micke H Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Jävla Pain of Salvation. Varför har de så komplicerade koncept... 😎
Recommended Posts