Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Nåt mattesnille som kan förklara vad 12:5 betyder? 🙁

Hur menar du nu?

skala 12:5 eller?

Nej, det ska vara någon formel eller någonting sådant.

Ibland betecknar kolonet ett bråk. 12:5 är alltså tolv femtedelar.

Spela det om du kan! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan spela fem tolvdelar... 😄 Men jag tror inte att det finns något sådant som tolv femdelar. 🙁

Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något?

Link to comment
Dela på andra sajter

Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något?

Har du aldrig hört talas om Pythagoras sats förut!? Och du har gått i skolan i snart tolv år?

Link to comment
Dela på andra sajter

Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något?

Har du aldrig hört talas om Pythagoras sats förut!? Och du har gått i skolan i snart tolv år?

Lugn, jag har hört talas om det. Jag minns dock inte vad det var för något. Och dessutom förstår jag inte heller hur det passar in i den situation jag såg det.

Sonnert: Det är titeln på ett akustiskt livealbum av Pain of Salvation. Eftersom jag har lärt mig hur dom tänker, så måste det ha någon slags betydelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något?

Har du aldrig hört talas om Pythagoras sats förut!? Och du har gått i skolan i snart tolv år?

Lugn, jag har hört talas om det. Jag minns dock inte vad det var för något. Och dessutom förstår jag inte heller hur det passar in i den situation jag såg det.

Sonnert: Det är titeln på ett akustiskt livealbum av Pain of Salvation. Eftersom jag har lärt mig hur dom tänker, så måste det ha någon slags betydelse.

Kan det vara en angivelse till ett bibelstycke?

Link to comment
Dela på andra sajter

Anyway, såg nyss att det är vad som kallas Pythagoras sats. (Inga snuskiga kommentarer nu). Nån som vet vad det är för något?

Har du aldrig hört talas om Pythagoras sats förut!? Och du har gått i skolan i snart tolv år?

Lugn, jag har hört talas om det. Jag minns dock inte vad det var för något. Och dessutom förstår jag inte heller hur det passar in i den situation jag såg det.

Sonnert: Det är titeln på ett akustiskt livealbum av Pain of Salvation. Eftersom jag har lärt mig hur dom tänker, så måste det ha någon slags betydelse.

Kan det vara en angivelse till ett bibelstycke?

Hmm, mycket möjligt. Jag ska kolla i bibeln när jag kommer hem.

Om det kan hjälpa något, är det tre delar av skivan som heter:

Genesis

Genesister

Genesinister

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, alla låtarna är uppdelade i tre delar, menar jag då.

Tre tredjedels låtar?? 😄😎

Nu har jag huvudvärk 😱😱

Okej, låt mig förklara detta sakta: 😳

Plattan är uppdelad i tre kapitel, skulle man kunna säga.

1. Genesis

2. Genesister

3. Genesinister

På varje del, är det mellan fyra och fem låtar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, alla låtarna är uppdelade i tre delar, menar jag då.

Tre tredjedels låtar?? 😄😎

Nu har jag huvudvärk 😱😱

Okej, låt mig förklara detta sakta: 😳

Plattan är uppdelad i tre kapitel, skulle man kunna säga.

1. Genesis

2. Genesister

3. Genesinister

På varje del, är det mellan fyra och fem låtar.

Åhhhh, då förstår jag............Ingenting 😎

Headbangar till Slayer - Show no Mercy (live)

Link to comment
Dela på andra sajter

"5Han tog med sig sin fru Sarai, sin brorson Lot och allt han ägde, boskapen och slavarna han hade fått i Haran, och kom slutligen till Kanaan. "

Jag har ingen aning om vad det har med konceptet att göra. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...