Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Börjar det inte bli lite e-peen-tävling över Fälgar-tråden? 😛 Så när får vi se din epatraktor Pico?
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Härliga nyheter på deras sida förresten... "Forumet har mer eller mindre spårat ur totalt. Medlemmarna postar den enda värdelösa tråden efter den andra, det skrivs mer skitinlägg än någonsin." Om det postades den enda efter den andra, är inte problemet över då?
Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Om det postades den enda efter den andra, är inte problemet över då? 😆
Christofer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Jippi 😛 😄 jag har mixat klart en låt 😉 (har samplat alla ljud från ett dataspel) 😆 men endå 😛 får man publisera den? eller måste jag ha tillstånd från dom som gjorde låten från början? (de är bara ett ca 15 sekunders klipp i spelet)
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Neej nu har jag vart uppe förlänge.... 🙂 Jag med, sa godnatt ungefär vid midnatt, men inte har jag somnatännu... 😏
icebomb (oregistrerad) Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 gomorron.. ugh.. jag e rätt trött.. har lyckats bli förkyld oxå.. buhuuu.. e det nån som vet hur man får pianoljud i cubase.. bara en massa bass o klockor o sånt.. *ler* Man kanske inte ska hålla på o prata seriöst här inne? det finns ju forum för det..
Micke H Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 gomorron.. ugh.. jag e rätt trött.. har lyckats bli förkyld oxå.. buhuuu.. e det nån som vet hur man får pianoljud i cubase.. bara en massa bass o klockor o sånt.. *ler* Man kanske inte ska hålla på o prata seriöst här inne? det finns ju forum för det.. Nä då, ibland blir vi lite filosofiska här inne... 😆 För att svara på din fråga: vet inte!!!! 😏😳
Christofer Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Nån som vill hjälpa mig med min skoluppgift? vad är de du vill ha hjälp med?
icebomb (oregistrerad) Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 gomorron.. ugh.. jag e rätt trött.. har lyckats bli förkyld oxå.. buhuuu.. e det nån som vet hur man får pianoljud i cubase.. bara en massa bass o klockor o sånt.. *ler* Man kanske inte ska hålla på o prata seriöst här inne? det finns ju forum för det.. Nä då, ibland blir vi lite filosofiska här inne... 😆 För att svara på din fråga: vet inte!!!! 😏😳 ASG* jaha.. det va ju mycket hjälp jag fick där.. tss* får väl va otrogen o testa ett annat forum dårå...
icebomb (oregistrerad) Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Nån som vill hjälpa mig med min skoluppgift? vad är de du vill ha hjälp med? vad e det för skoluppgift?
Micke H Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Nån som vill hjälpa mig med min skoluppgift? vad är de du vill ha hjälp med? vad e det för skoluppgift? Det är en undersökning som vi har fått av skolledningen. Vi ska undersöka hur mycket klotter och nedskräpning det är i skolan. Jag har nu fått i uppgift att skriva en bra inledning (bland annat)... 😏
Micke H Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 ASG* jaha.. det va ju mycket hjälp jag fick där.. tss* får väl va otrogen o testa ett annat forum dårå... 😏
icebomb (oregistrerad) Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Nån som vill hjälpa mig med min skoluppgift? 🙂 vad är de du vill ha hjälp med? vad e det för skoluppgift? Det är en undersökning som vi har fått av skolledningen. Vi ska undersöka hur mycket klotter och nedskräpning det är i skolan. Jag har nu fått i uppgift att skriva en bra inledning (bland annat)... 😠 ehh* ok.. skicka över materialet bara så skriver jag inledningen till dig.. hehe.. not
icebomb (oregistrerad) Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Såååå... äntligen!!! nu har jag fått det fungera... Tack Robban.. Tack Pico.. ni e mina små änglar i nöden *s*
Micke H Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Nån som vill hjälpa mig med min skoluppgift? 😠 vad är de du vill ha hjälp med? vad e det för skoluppgift? Det är en undersökning som vi har fått av skolledningen. Vi ska undersöka hur mycket klotter och nedskräpning det är i skolan. Jag har nu fått i uppgift att skriva en bra inledning (bland annat)... 😠 ehh* ok.. skicka över materialet bara så skriver jag inledningen till dig.. hehe.. not 😠🙂
icebomb (oregistrerad) Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Nån som vill hjälpa mig med min skoluppgift? 😠 vad är de du vill ha hjälp med? vad e det för skoluppgift? Det är en undersökning som vi har fått av skolledningen. Vi ska undersöka hur mycket klotter och nedskräpning det är i skolan. Jag har nu fått i uppgift att skriva en bra inledning (bland annat)... 😠 ehh* ok.. skicka över materialet bara så skriver jag inledningen till dig.. hehe.. not 😠🙂 Åt dig menar jag.. hihi Men asså seriöst.. hur ska man kunna hjälpa dig med det? Du kan börja såhär.. Det va en gång en skola.. där många klottrade..
Recommended Posts