Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Pico Och jag är fan bäst!! 😏 😳 Vi måste hålla låg profil, annars är vi inte coola... Men en sak ska ni ha klart för er: JAG ÄR BÄST!!! In yo face Pazo.
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Pico Och jag är fan bäst!! 😏 😳 Vi måste hålla låg profil, annars är vi inte coola... Men en sak ska ni ha klart för er: JAG ÄR BÄST!!! In yo face Pazo. 😛😎
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Jag köpte ny cyckelslang och yttergummi dill däcket idag. sen bytte jag grejerjna med. Meckade lite allmänt med den också. När jag köpte dom grejerna passade jag på å köpte mig ett par kortbrallor/badbrallor, hade inga så. köpte även ett svartvitrandigt linne
Dark Of Light Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Tankade bilen,, åkte till McDonalds köpte jätte meny åkte hem satte på tanten tog på mig min nätbrynja knäckte upp en öl och sitter här nu... Bitter... NOOOT!! 😏 Näeh... En alldeles vanlig dag bara....
Overkill Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Hur ändrar jag vilken internetbrowser som ska vara default? Ska ändra till IE...
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Tankade bilen,, åkte till McDonalds köpte jätte meny åkte hem satte på tanten tog på mig min nätbrynja knäckte upp en öl och sitter här nu... Bitter... NOOOT!! 😆😛 Näeh... En alldeles vanlig dag bara.... Meh! Fan va ubersoft! Ska vi byta liv? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Vad fan snackar ni om?! :S Jag är bäst.
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Vad fan snackar ni om?! :S Jag är bäst. hah! vi har redan snackat om dehär mackan!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Vad fan snackar ni om?! :S Jag är bäst. hah! vi har redan snackat om dehär mackan! Jag vet! Och nyss berättade jag vad vi kom fram till...
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Vad fan snackar ni om?! :S Jag är bäst. hah! vi har redan snackat om dehär mackan! Jag vet! Och nyss berättade jag vad vi kom fram till... Nej nej din lilla unge! Nu har du fel igen!
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Nu behöver jag er hjälp boys... jag har köpt en midisynth och hörlurar.. kopplat in dom och kört installation.. men jag fattar inte hur det ska höras i cubase och hörlurarna vill inte funka... grrr..
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Nu behöver jag er hjälp boys... jag har köpt en midisynth och hörlurar.. kopplat in dom och kört installation.. men jag fattar inte hur det ska höras i cubase och hörlurarna vill inte funka... grrr.. Var har du hörlurarna inkopplade? Hur menar du när du säger att du inte vet hur det ska höras i Cubase? 😆
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Nu behöver jag er hjälp boys... jag har köpt en midisynth och hörlurar.. kopplat in dom och kört installation.. men jag fattar inte hur det ska höras i cubase och hörlurarna vill inte funka... grrr.. Var har du hörlurarna inkopplade? Hur menar du när du säger att du inte vet hur det ska höras i Cubase? 😆 jag ska ju kunna spela så att det hörs i datorn.. men det går inte.. jag kopplade i och ur igen och då kom det upp att windows inte godkänner..
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 har ni msn? det går lite snabbare kanske...
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 hmmm... Lite skumt... Linus! jag ser att du är här! Du kan ju sånthär!
Overkill Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Hej! 🙂 Men sluta nu! Om jag visar min så visar du din? 🙂
Overkill Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 (redigerat) Biljettuppdatering i Popomundo! 🙂 Redigerat 9 maj 2006 av Overkill
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Börjar det inte bli lite e-peen-tävling över Fälgar-tråden? 😛
Recommended Posts