Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Bought dog (greyhound) for 10020 kr. I named my dog (greyhound) Vovven.
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Fan den här låten är beroendeframkallande 😆😆 Inte riktigt..
Christofer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Fan den här låten är beroendeframkallande 😆 😄 Inte riktigt.. 😆 jo 😎 för mig är den de, har lyssnar på den minst 30 gånger idag 🙁 jag har inget liv
Mikael Sjoberg Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Fan den här låten är beroendeframkallande 😆 😄 Inte riktigt.. 😆 jo 😎 för mig är den de, har lyssnar på den minst 30 gånger idag 🙁 jag har inget liv själv har jag lyssnat på "Markus Schulz - Without You Near" ca. 25-30ggr..hehe Underbaraste låten i år hittills 🙂
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Fan den här låten är beroendeframkallande 🙂 😱 Inte riktigt.. 😆 jo 😎 för mig är den de, har lyssnar på den minst 30 gånger idag 🙁 jag har inget liv 😆 själv har jag lyssnat på "Markus Schulz - Without You Near" ca. 25-30ggr..hehe Underbaraste låten i år hittills 🙂 Oki.. nu e jag säkert jättekorkad o så.. but i don´t care.. Va? vem e det? Jag e inte bra på svenska kändisar.. antar att han e svensk? uuujj.. nu blir jag snart utkastad från forum 😱
Mikael Sjoberg Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Fan den här låten är beroendeframkallande 🙂 😱 Inte riktigt.. 😆 jo 🙂 för mig är den de, har lyssnar på den minst 30 gånger idag 😎 jag har inget liv 😆 själv har jag lyssnat på "Markus Schulz - Without You Near" ca. 25-30ggr..hehe Underbaraste låten i år hittills 🙂 Oki.. nu e jag säkert jättekorkad o så.. but i don´t care.. Va? vem e det? Jag e inte bra på svenska kändisar.. antar att han e svensk? uuujj.. nu blir jag snart utkastad från forum 😱 hahaha, nej han är inte svensk 🙂 Han har blivit känd det senaste året både som DJ och artist inom trance. DJs som Armin van Buuren, Tiësto & ATB har spelat den i flera månader nu utan att dom eller andra blir trötta på den 🙁
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 oki.. nu drar jag.. ska gå o köpa synth.. o hörlurar.. puss puss på er allihopa..
Christofer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Jippi 😆🙂 jag har mixat klart en låt 😱 (har samplat alla ljud från ett dataspel) 😆 men endå 😱
Micke H Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Tänk om bara jag kunde få samma slags respons varje gång jag ska köpa något nytt... 😆 Går nog inte utan att göra en könsoperation! 😆
Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 (redigerat) Tänk om bara jag kunde få samma slags respons varje gång jag ska köpa något nytt... 😆 Går nog inte utan att göra en könsoperation! 🙂 Fredrik (Drik) berättade för en liten stund sedan om synten han ska köpa nu. Och jag reagerade lika nyfiket på hans syntköp som jag reagerade på Saras syntköp 😱 :ph34r: Så försök inte göra nån könshistoria av mitt intresse för andras musikinstrumentköp 😆 Redigerat 9 maj 2006 av Linus
Micke H Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Okej, okej, du är en av få. Jag vet dock att jag postade i denna tråd när jag skulle köpa min första synth, och ingen brydde sig det minsta... 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 asså.. varför har jag en grej som visar hur mycket oväsen jag har här på forum men ingen annan??? e jag så stökig att jag måste ha det? Haha, undrar hur många som frågat om det där egentligen? 😆
Christofer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Jippi 😆😎 jag har mixat klart en låt 😉 (har samplat alla ljud från ett dataspel) 😆 men endå 😎 får man publisera den?
Christofer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Lynxo: kan du fixa ett solo till en till en melodi jag fixat?
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Fan den här låten är beroendeframkallande 😏 😳 Inte riktigt.. jo 😎 för mig är den de, har lyssnar på den minst 30 gånger idag 😎 jag har inget liv själv har jag lyssnat på "Markus Schulz - Without You Near" ca. 25-30ggr..hehe Underbaraste låten i år hittills 🙂 Den är fan skön. Dock finns det bättre. Förresten.. Är det inte G&D som gjort den låten? 😛
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Pico Och jag är fan bäst!! 😏 Vi måste hålla låg profil, annars är vi inte coola... Typ så här: 😛 Lite Fonzie, du vet... 😳
Recommended Posts