Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat
taskigt, jag kan typäta hur mycket jag vill, går typ inte upp ändå, eller rättare sagt, jag borde nästan gå upp en 5 kilo till just nu

Jag trodde det var så för mig också! Men i somras gick jag helt plötsligt upp 10 kg på typ 3 veckor 🥰😆

Postat (redigerat)
Har iaf vägt 62 kilo i minst en månad nu 🥰

62 kg,, pff vilken mes vikt!

Riktigt män väger 97kg som jag! 😆

Edit: ska påpeka att jag är 187cm också!

jag är biffig 🥰

haha!

Spelade faktiskt amerikanskfotboll en gång i tiden!

Redigerat av Soundborn
Postat (redigerat)

"kolla kissen, ett fläskberg!" "en tjockis" - Stickan i jönsonligan

😆🥰😛

EDIT ojdå,en dubbel 🥰

Redigerat av khazad
Postat (redigerat)

😆

pff, jag är långt ifrån fläskberg 😎

Edit: fast lite hull har man ju 😆

Redigerat av Soundborn
Postat
knaske ska passa mig då... 😆

Tror inte detta börjar hända förrän man trätt in i gubbåldern (alltså 30 eller över)???

Postat
taskigt, jag kan typäta hur mycket jag vill, går typ inte upp ändå, eller rättare sagt, jag borde nästan gå upp en 5 kilo till just nu

Jag vet inte hur jag är 😆

Har iaf vägt 62 kilo i minst en månad nu 😎

Och jag har blivit smal, men dte är nog mest för att jag växt en dle det sista (är 182 cm ungefär nu). Blir ett ganska lågt BMI men jag tror jag kommer ikapp faktiskt! 😆

Välkommen till klubben 🙂 Men jag väger ungefär 67 och är 185 cm. Kan äta precis vad jag behagar.

Postat

Jag vet inte hur jag är 😆

Har iaf vägt 62 kilo i minst en månad nu 🙂

Och jag har blivit smal, men dte är nog mest för att jag växt en dle det sista (är 182 cm ungefär nu). Blir ett ganska lågt BMI men jag tror jag kommer ikapp faktiskt! 😎

Välkommen till klubben 🙂 Men jag väger ungefär 67 och är 185 cm. Kan äta precis vad jag behagar.

Hmmm, jag antar att ni är ganska unga??? Vänta tills gubbåldern bara 😆

Postat
Jag är typ 120 och väger som en islada.

*lägger på minnet*

Postat

Min mamma frågade just om jag kunde ladda ner Il Divo åt henne, jag frågade varför och hon sa att hon tycker att det är bra. Hjälp mig bullen, vad ska jag göra?

Postat
Min mamma frågade just om jag kunde ladda ner Il Divo åt henne, jag frågade varför och hon sa att hon tycker att det är bra. Hjälp mig bullen, vad ska jag göra?

Hur gammal är du? 😛

Postat

Hur gammal är du? 😛

Jamen! Du är ju samma fina årgång som mäj! 😛

Fråga vad du får i gengäld! 😄

Postat

Hur illa funtad är man om man tror att jag vill hålla kontakten genom att bete sig otrevligt och förolämpa mig?

Jeez.. :/

Postat
😛

Hääääääj

Öööööööööl? 😄

Howzzit hangging dude?

Några nya erövringar... Eller låtar?

Ja det är väl bra. varit mkt festande å sånt. väldigt möe ÖÖÖL! 😄

Inga erövringar tyvär 🙂

Imorgon ska jag iof på en sittning. hoppas jag får en snygg och villig bordsdam 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.