MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Vad har ni för er? Marcus Rombo är typ sämst i hela världen, nu har han missat nationellt prov i Eng B igen! 😳
Mikael Sjoberg Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Vad har ni för er? Marcus Rombo är typ sämst i hela världen, nu har han missat nationellt prov i Eng B igen! 😳 ajaj.. inte bra. Höll på att missa det när jag i skolan en gång i tiden men klarade mig 😲
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 jasså, längsta snack tråden alltså.. jag tror det finns en på varje forum hehe. 😲 Då kan jag ta o säja vad som hände mig under lunchen idag.. kyckling sallad + curry + en tjock tant som ska förbi = curry på tröjjan.. Lika kul varje gång 😳 Hahahahaha...
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 sitter alla o lyssnar på nykomlingens låtar nu eller???
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 sitter alla o lyssnar på nykomlingens låtar nu eller??? Njet, vilken nykomling? 😳
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 sitter alla o lyssnar på nykomlingens låtar nu eller??? Njet, vilken nykomling? 😳 mikael sjoberg
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 sitter alla o lyssnar på nykomlingens låtar nu eller??? Njet, vilken nykomling? 😲 mikael sjoberg Ahh, näe jag såg bara länken i hans signatur. Antog att det var elektro, och det var jag inte sugen på nu... 😳
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Vad har ni för er? Marcus Rombo är typ sämst i hela världen, nu har han missat nationellt prov i Eng B igen! 😳 ajaj.. inte bra. Höll på att missa det när jag i skolan en gång i tiden men klarade mig 😲 Lyssnar på Morning Sun nu... den e GRYM!!!... ska lyssna på fler..
Mikael Sjoberg Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Vad har ni för er? Marcus Rombo är typ sämst i hela världen, nu har han missat nationellt prov i Eng B igen! 😳 ajaj.. inte bra. Höll på att missa det när jag i skolan en gång i tiden men klarade mig 😮 Lyssnar på Morning Sun nu... den e GRYM!!!... ska lyssna på fler.. Tackar 😲😆
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Porrfilm? 😳 Tänkte du på denna eller? 😲 FOOR POOOOOOOOOOOOORN! (Nu klickade jag inte länken, men jag antar...) 😆
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Porrfilm? 😳 Tänkte du på denna eller? 😲 FOOR POOOOOOOOOOOOORN! (Nu klickade jag inte länken, men jag antar...) 😆 Jaa... det va det..
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 åhhh... vet ni vad jag ska göra.. ?? nä det vet ni inte.. såklart.. jag ska sjunga in en låt på torsdag i studion som min lillasyster gjort.. hon gav mig tillåtelse.. tss* hon e så snäll.. min älsklings lilla lillasyster
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 asså.. varför har jag en grej som visar hur mycket oväsen jag har här på forum men ingen annan??? e jag så stökig att jag måste ha det?
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 asså.. varför har jag en grej som visar hur mycket oväsen jag har här på forum men ingen annan??? e jag så stökig att jag måste ha det? Alla har en sån, men man ser bara sin egen. Så länge det står 0% så har du inget att oroa dig för.
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 asså.. varför har jag en grej som visar hur mycket oväsen jag har här på forum men ingen annan??? e jag så stökig att jag måste ha det? Alla har en sån, men man ser bara sin egen. Så länge det står 0% så har du inget att oroa dig för. Jahaa...
Christofer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 nu är jag tillbaka 😆 Välkommen! Tack 😆 vad händer här då?
Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 (redigerat) MacBook väntas lanseras idag tisdag! ...men inga spår på Apples hemsida än 😆 Vilket klockslag är det lunchtid i New York? Ikväll va? Redigerat 9 maj 2006 av Linus
Pico Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 (redigerat) MacBook väntas lanseras idag tisdag! ...men inga spår på Apples hemsida än 😆 Vilket klockslag är det lunchtid i New York? Ikväll va? 6.30 i Poponashville nu. 😆 Redigerat 9 maj 2006 av Pico
Christofer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 MacBook väntas lanseras idag tisdag! ...men inga spår på Apples hemsida än 🙁 Vilket klockslag är det lunchtid i New York? Ikväll va? 6.30 i Poponashville nu. 😄 hahaha 😆😆
Recommended Posts