Pazo Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 För att svara på frågan zäbbe. Igår började nollorna släppa lite av all dendära nervösa tystnaden. å jag hjälpte ju såklart till att släppa den. Satt å pratade med, mest kristin, tjejerna ett tag igårkväll 😕 Hur många? Någon snygg? Ska ni träffas fler gånger? 😕😄 öhm.. haha. tre stycken var de. Och såklart jag ska träffa dem igen. jag är ju deras fadder. ikväll blir film å sånt 😄
Pazo Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 😕 Biatch... Mammaknullare... Är hon snygg så är man ju inte dum...
Micke H Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 😕 Biatch... Mammaknullare... Är hon snygg så är man ju inte dum... Din-egen-mammaknullare...
Overkill Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 (redigerat) För att svara på frågan zäbbe. Igår började nollorna släppa lite av all dendära nervösa tystnaden. å jag hjälpte ju såklart till att släppa den. Satt å pratade med, mest kristin, tjejerna ett tag igårkväll 😄 Hur många? Någon snygg? Ska ni träffas fler gånger? 😄 :D öhm.. haha. tre stycken var de. Och såklart jag ska träffa dem igen. jag är ju deras fadder. ikväll blir film å sånt 😎 Ta någon romantisk då! 😄 Och så ska du ju sitta bredvid Kristin och "råka" lägga handen på hennes hand 😄😕 Redigerat 24 augusti 2006 av Overkill
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Hur går det med Popomundo? Madde Phacker är nog det fulaste namn jag vet. 😕 :musik
Pazo Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 It's close too miiiiiidninght! And something evil's lurking in the daaaark! 😕
Micke H Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 It's close too miiiiiidninght!And something evil's lurking in the daaaark! 😄 Michael Jackson!!!!!! 😄😕😕
Pazo Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 För att svara på frågan zäbbe. Igår började nollorna släppa lite av all dendära nervösa tystnaden. å jag hjälpte ju såklart till att släppa den. Satt å pratade med, mest kristin, tjejerna ett tag igårkväll 😉 Hur många? Någon snygg? Ska ni träffas fler gånger? 😄 :D öhm.. haha. tre stycken var de. Och såklart jag ska träffa dem igen. jag är ju deras fadder. ikväll blir film å sånt 😎 Ta någon romantisk då! 😄 Och så ska du ju sitta bredvid Kristin och "råka" lägga handen på hennes hand 😎😕 😄 :D Vi hade tänkt att se en splatterfilm 😄 Ricky Ho. Så jävla ful film! hahah! 😄
Overkill Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Hur går det med Popomundo? Madde Phacker är nog det fulaste namn jag vet. 😄 :musik Det går fint! Jag ligger typ på #232 nu! 😄 :D 😕😄 Michael Jackson? 😕
Pazo Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 It's close too miiiiiidninght!And something evil's lurking in the daaaark! 😄 Michael Jackson!!!!!! 😄😕😕 😄😄
Overkill Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 För att svara på frågan zäbbe. Igår började nollorna släppa lite av all dendära nervösa tystnaden. å jag hjälpte ju såklart till att släppa den. Satt å pratade med, mest kristin, tjejerna ett tag igårkväll 😄 Hur många? Någon snygg? Ska ni träffas fler gånger? 😄😎 öhm.. haha. tre stycken var de. Och såklart jag ska träffa dem igen. jag är ju deras fadder. ikväll blir film å sånt 😎 Ta någon romantisk då! 😎 Och så ska du ju sitta bredvid Kristin och "råka" lägga handen på hennes hand 😉😕😄 😄 :D Vi hade tänkt att se en splatterfilm 😄 Ricky Ho. Så jävla ful film! hahah! 😄 splatter som i bloodsplatter? 😕😄
Micke H Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 It's close too miiiiiidninght!And something evil's lurking in the daaaark! 😄 Michael Jackson!!!!!! 😄😕😕 😄😄 Thriller! Thriller night! And no one's gonna save you from the beast about to strike!
Pazo Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 It's close too miiiiiidninght!And something evil's lurking in the daaaark! 😄 Michael Jackson!!!!!! 😄😕😕 😄😄 Thriller! Thriller night! And no one's gonna save you from the beast about to strike! SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNN!!!
Micke H Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 It's close too miiiiiidninght!And something evil's lurking in the daaaark! 😄 Michael Jackson!!!!!! 😄😕😕 😄😄 Thriller! Thriller night! And no one's gonna save you from the beast about to strike! SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNN!!! Under the moonlight, you see a sight that almost stops your heart. You try to scream, but terror takes the sound before you make it.
Overkill Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 😕 Vad fan vill du??? 😠 ...det beror på kontexten...
Pazo Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Come up too meet you. to tell you im sooryyy!!! 😕 NU ska jag dusch.. hejdå! Puzzizen å kramizzen! 😠
Micke H Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 😕 Vad fan vill du??? 😠 ...det beror på kontexten... Vilken jävla kontext? Vad vill du mig just nu, ditt lilla problembarn??? 😠
Overkill Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 (redigerat) 😕 Vad fan vill du??? 😠 ...det beror på kontexten... Vilken jävla kontext? Vad vill du mig just nu, ditt lilla problembarn??? 😠 Jag vill ta din äckliga töntgitarr och slå den i huvudet på Pazo! Okej? 😠 eller näe 😠 Redigerat 24 augusti 2006 av Overkill
Micke H Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 😕 Vad fan vill du??? 😠 ...det beror på kontexten... Vilken jävla kontext? Vad vill du mig just nu, ditt lilla problembarn??? 😠 Jag vill ta din äkcliga tönt gitarr och slå den i huvudet på Pazo! Okej? 😠 Och jag vill rövknulla din mamma! 😠
Overkill Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 😕 Vad fan vill du??? 😠 ...det beror på kontexten... Vilken jävla kontext? Vad vill du mig just nu, ditt lilla problembarn??? 😠 Jag vill ta din äkcliga tönt gitarr och slå den i huvudet på Pazo! Okej? 😠 Och jag vill rövknulla din mamma! 😠 😎
Micke H Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 LOOOL!Jävla Gäj ni är! 😠 Ska du säga, din råkåta smurf! 😕
Recommended Posts