musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Grattar väl också Grahn då, utan att veta varför... Har handlat köksgrejer idag. Stekpanna, skärbräden och sånt... 😄
D Vibe Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 (redigerat) Vem har sagt att jag behöver panta? 😄 (Död länk) Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe
oknytt Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Grattar väl också Grahn då, utan att veta varför... Har handlat köksgrejer idag. Stekpanna, skärbräden och sånt... 😄 Jo för att han är en tjeeeeeeej jag fick höra det av en särskild person häromnatten i största förtroende
D Vibe Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Tvättar gör jag också.. Pust. färdig kl 22 Jag har lyxen av att ha en egen tvättmaskin i min lilla lägenhet 😄 .. Är nog klar med tvätten för ikväll nu iaf 😉 /Daniel
Per_a_55 Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Får man dricka Martini, öl och visky när man skall jobba dan efter? (Har haft en helvetes dag...)
Overkill Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Får man dricka Martini, öl och visky när man skall jobba dan efter? (Har haft en helvetes dag...) Självklart! ELler dte beror väl på vad du jobbar med? Är du gruppledare i AA kanske du inte ska komma bakfull till jobbet 😆 Min låt blir grym ju! 😛
oknytt Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Tvättar gör jag också.. Pust. färdig kl 22 Jag har lyxen av att ha en egen tvättmaskin i min lilla lägenhet 😆 .. Är nog klar med tvätten för ikväll nu iaf 😄 /Daniel Då kan jag hemma hos dig hädanefter
D Vibe Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Tvättar gör jag också.. Pust. färdig kl 22 Jag har lyxen av att ha en egen tvättmaskin i min lilla lägenhet 😆 .. Är nog klar med tvätten för ikväll nu iaf 🙂 /Daniel Då kan jag hemma hos dig hädanefter Visst, du är välkommen 😄 .. Lite långt att åka med smutstvätten bara kanske? Eller är du RIK?! 😮 Nu ska sova! På riktigt! Stänger av datorn nu.. Godnatters. /Daniel
Pazo Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Japp! Nu har jag kommit hem från festen! Bästa hitills under nollningstider. Fyra fester på fem dagar. de tre sissta i rad. "mina" nollor börjar bli lite mer pratglada och öppna. Snackade med en hel del av dem. och festade med en liten grupp nu hela kvällenB)
Pico Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 I excel at Word... 😆 because the outlook's grim for those without access.
Recommended Posts