musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Nu ska jag snart gå och handla - men inte i DEN butiken, utan i en som ligger längre bort. Sedan ska jag slänga en del saker som låg framme i köket när jag sprejade i mitten, som t.ex. två gamla diskborstar och ett antal flingpaket som besudlades av flugor...kanske också min gamla gjutjärnspanna och en äldre kastrull. 😄 Vi har en herrans massa småflugor i köket. om man lämnar lite vin kvar i ett glar över natten svärmar det fullt med flugor runt om och i nästa morgon. 😏 Jepp. Brozzan kom också med det tipset. Sen är det bara att dricka upp det, så är man av med dem... 😱
Pazo Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Ont i tån! Slagit i den? Spricka? Hoppade rakt upp och när jag landade så landade jag rakt på "långtån" Mina tår är exakt lika långa, så jag vet inte vilken du menar... 😄 ojdå! sa ändå fel tå. Den brevi stortån på vänsterfoten äre iaf 😱 vid fästet till själva foten är den svullen och röb-brun 😏
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Lustig text: Får inte spraya närmare en två meter ifrån någon yta. Spraya gärna direkt mot flugan. Hmmm...motsägelsefullt. Det förutsätter att ingen fluga sitter nånstans, på nåt skåp, lampa, hylla, kylskåp etc... Direkt mot betyder ju att du ska spreja i flugans riktning. ordet direkt implicerar ju inte närhet... Det medför det för mig... 😱 Ingen fluga reagerade ett skit när jag sprayade mitt i köket iaf... Därför var de kvar. Jag släppte nyss ut de stora och slog ihjäl de små. 😏 Köket är 4 x 4 meter och 2.9 m till taket. Jag sprejade 8 sekunder med en långsam armrörelse mitt i köket igår. De satt bara och tittade på. Jag höll på att spy... 😄
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Lustig text: Får inte spraya närmare en två meter ifrån någon yta. Spraya gärna direkt mot flugan. Hmmm...motsägelsefullt. Det förutsätter att ingen fluga sitter nånstans, på nåt skåp, lampa, hylla, kylskåp etc... du kan ju vinkla och spraya från sidan ut i fria luften. 😏 Det var så jag gjorde. Har hållit mig i ett stängt vardagsrum själv sedan dess pga. stanken. Sån där blå hög sprejburk, med tecknade flugor på. Körde med myggsprej först. Men då flabbade flugorna bara... 😄
Pico Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 (redigerat) Nu ska jag snart gå och handla - men inte i DEN butiken, utan i en som ligger längre bort. Sedan ska jag slänga en del saker som låg framme i köket när jag sprejade i mitten, som t.ex. två gamla diskborstar och ett antal flingpaket som besudlades av flugor...kanske också min gamla gjutjärnspanna och en äldre kastrull. 😄 Vi har en herrans massa småflugor i köket. om man lämnar lite vin kvar i ett glar över natten svärmar det fullt med flugor runt om och i nästa morgon. 😏 Ännu ett argument för att man alltid skall dricka ur! (Syns de inte, finns de inte...) 😱 Redigerat 23 augusti 2006 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Ont i tån! Slagit i den? Spricka? Hoppade rakt upp och när jag landade så landade jag rakt på "långtån" Mina tår är exakt lika långa, så jag vet inte vilken du menar... 😆 ojdå! sa ändå fel tå. Den brevi stortån på vänsterfoten äre iaf 😛 vid fästet till själva foten är den svullen och röb-brun 😱 Min farmor hade stortår som var dubbelt så långa som de andra tårna. Mozzan o brozzan har lilltår utan nagel. En kompis och brozzans ex har tummar med tumnaglar som ser ut som stortår. Du har en blodutgjutelse... Behandla akut med fruset vatten i påse, med handduk emellan. 😛 :musik
Pazo Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Får man ha otur som mig eller? Var precis inne i köket. ska koka mackaroner nu. När jag skulel dra ut påsen med dem i så kom jag inte ihåg att den var öppen. Så när jag drog så börja de komma ut lite mackaroner. I reflexen för att stoppa mackaronerna råkade jag få ner ett glas. Rakt på foten (samma fot som tån) därifrån studsa den vidare å sprack 😱
Pazo Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Ont i tån! Slagit i den? Spricka? Hoppade rakt upp och när jag landade så landade jag rakt på "långtån" Mina tår är exakt lika långa, så jag vet inte vilken du menar... 😆 ojdå! sa ändå fel tå. Den brevi stortån på vänsterfoten äre iaf 😛 vid fästet till själva foten är den svullen och röb-brun 😱 Min farmor hade stortår som var dubbelt så långa som de andra tårna. Mozzan o brozzan har lilltår utan nagel. En kompis och brozzans ex har tummar med tumnaglar som ser ut som stortår. Du har en blodutgjutelse... Behandla akut med fruset vatten i påse, med handduk emellan. 😛 :musik ja men akut var igårkväll 😛
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Får man ha otur som mig eller?Var precis inne i köket. ska koka mackaroner nu. När jag skulel dra ut påsen med dem i så kom jag inte ihåg att den var öppen. Så när jag drog så börja de komma ut lite mackaroner. I reflexen för att stoppa mackaronerna råkade jag få ner ett glas. Rakt på foten (samma fot som tån) därifrån studsa den vidare å sprack 😱 Är vi släkt? 😆
Pazo Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Får man ha otur som mig eller?Var precis inne i köket. ska koka mackaroner nu. När jag skulel dra ut påsen med dem i så kom jag inte ihåg att den var öppen. Så när jag drog så börja de komma ut lite mackaroner. I reflexen för att stoppa mackaronerna råkade jag få ner ett glas. Rakt på foten (samma fot som tån) därifrån studsa den vidare å sprack 😱 Är vi släkt? 😆 Något äre iaf 😛
Gote Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Får man ha otur som mig eller?Var precis inne i köket. ska koka mackaroner nu. När jag skulel dra ut påsen med dem i så kom jag inte ihåg att den var öppen. Så när jag drog så börja de komma ut lite mackaroner. I reflexen för att stoppa mackaronerna råkade jag få ner ett glas. Rakt på foten (samma fot som tån) därifrån studsa den vidare å sprack 😱 Är vi släkt? 😆 😛😛😛
Sonnert Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 plastknoppen till skåpen under min diskbänk ramlade av igår och landade på min stortånagel. knoppen än löjligt lätt men fyfan va ont det gjorde, och fyfan va jag garvade. "-Ajajhajhajhahahahahaha!"
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Nej, nu får jag väl ta och göra det jag ska göra, som det heter... Ösregnar ute. 😱
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Byeee!!! Trummisar, gitarrister och de som likt mig "fuskar" med lite av varje. 😱 over and out
Christofer Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Finns det något gulligare än en katt som jagar sin egen svans? 😱 😆
Pazo Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Jag mår illa av skolan 😱 Nej det gör du inte... HU gammal saru att du var?
D Vibe Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Gokväll.. Måste påbörja städning av lägenheten i kväll.... 😄
Recommended Posts