Dark Of Light Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Näeh... Nu ska jag skura toaletten. MMmmmumsfilibajja! 😱
Dark Of Light Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Hvernig segir maður "Jag måste jobba" á íslensku? Skur säkur digitalur?
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Hvernig segir maður "Jag måste jobba" á íslensku? Èg verd ad vinna
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Näeh... Nu ska jag skura toaletten. MMmmmumsfilibajja! Nej.. Nú tharf ég ad thrífa klósettid... namminamminamm.. 😄
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Hvernig segir maður "Jag måste jobba" á íslensku? Èg verd ad vinna Lite imponerad e jag.. vart fick du tag på de isländska bokstäverna???
Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Hvernig segir maður "Jag måste jobba" á íslensku? Èg verd ad vinna Sniðugt! 😄
Gote Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😄 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi Skratta inte! En vacker dag kan det vara din tur! 😛 jo.. nog e det så.. 😉 Har väl inga större problem med att fixa jobb.. har precis förhandlat till mig en uppsägning på grund av arbetsbrist hos företaget jag jobbade på.. så att jag kan lägga ner all min tid på musik ett tag.. Sen vad som blir där.. det återstår o se.. men spännande e det.. iiiiiih Låter kul! 😎 Men då ska du väl inte hänga här hela dagarna? 😆 Det gör jag ju inte.. tss* nu har jag ju tvätttid.. o när jag spelar in så e jag vid datorn.. Du ska väl inte heller hänga här när du jobbar då i så fall.. ellerhur? Nu ska vi inte vara såna! 😛😆
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Jag har en kompis från Island som gick in i en målaraffär.. hon skulle köpa bets.. men hon visste inte vad det hette på svenska.. o frågade en anställd om dom hade bajs.. bajs (på Isländska) = bets (på svenska) det tyckte jag va lite loligt..
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😄 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi Skratta inte! En vacker dag kan det vara din tur! 😛 jo.. nog e det så.. 😉 Har väl inga större problem med att fixa jobb.. har precis förhandlat till mig en uppsägning på grund av arbetsbrist hos företaget jag jobbade på.. så att jag kan lägga ner all min tid på musik ett tag.. Sen vad som blir där.. det återstår o se.. men spännande e det.. iiiiiih Låter kul! 😎 Men då ska du väl inte hänga här hela dagarna? 😆 Det gör jag ju inte.. tss* nu har jag ju tvätttid.. o när jag spelar in så e jag vid datorn.. Du ska väl inte heller hänga här när du jobbar då i så fall.. ellerhur? Nu ska vi inte vara såna! 😛😆 Nänä.. så det e bara tillåtet att läxa upp andra när man SJÄLV gör fel.. o inte sen kunna ta att man påpekar DITT fel.. Sorry.. jag e en riktig huggorm när folk ska hålla på o läxa upp mig.. tss* 😎
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Hahaha, vad svarade målaraffären? Det ingår inte i berättelsen.. det får man nästan fantisera fram själv.. HAHAHA.. tänk dig o jobba i målaraffär.. sen kommer en skitsnygg tjej o frågar efter bajs..
Gote Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😄 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi Skratta inte! En vacker dag kan det vara din tur! 😛 jo.. nog e det så.. 😛 Har väl inga större problem med att fixa jobb.. har precis förhandlat till mig en uppsägning på grund av arbetsbrist hos företaget jag jobbade på.. så att jag kan lägga ner all min tid på musik ett tag.. Sen vad som blir där.. det återstår o se.. men spännande e det.. iiiiiih Låter kul! 😎 Men då ska du väl inte hänga här hela dagarna? 😆 Det gör jag ju inte.. tss* nu har jag ju tvätttid.. o när jag spelar in så e jag vid datorn.. Du ska väl inte heller hänga här när du jobbar då i så fall.. ellerhur? Nu ska vi inte vara såna! 😎😆 Nänä.. så det e bara tillåtet att läxa upp andra när man SJÄLV gör fel.. o inte sen kunna ta att man påpekar DITT fel.. Sorry.. jag e en riktig huggorm när folk ska hålla på o läxa upp mig.. tss* 😎 😉
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 De kanske visade den här tapeten..? Ja kanske
Mikael Sjoberg Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 jasså, längsta snack tråden alltså.. jag tror det finns en på varje forum hehe. 😲 Då kan jag ta o säja vad som hände mig under lunchen idag.. kyckling sallad + curry + en tjock tant som ska förbi = curry på tröjjan.. Lika kul varje gång 😳
Recommended Posts