Micke H Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 😆🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 (redigerat) Jag håller på med en ny låt 😆 Har precis fixat riffet och jag har lite småidéer om hur resten ska va 🙂 Redigerat 22 augusti 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 <3 musik 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Mmm... låg kopplad på sjukhus...blodtryck, ekg, massa prover...lite tagen fortfarande, men överlevde. Det var en massa biverkningar av medicinen. 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Mmm... låg kopplad på sjukhus...blodtryck, ekg, massa prover...lite tagen fortfarande, men överlevde. Det var en massa biverkningar av medicinen. 😛 :musik Stackare. 😎 word 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Skönt med fest igår 😎Visade mina dancemooves för nollorna. Grymm är man 😉 lol jag vill också se dina dancemoves Pazo 🙂 hihi 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Icha habe sehr stapplande moves Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 1-2-3-halk, 1-2-3-stappel, 1-2-3-trill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 gwähähäjsan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 För att spela hårdrock krävs en skicklig musikerför att spela hiphop krävs en taskig uppväxt lol... vad krävs det för att spela trance då? 🙂 (ska bli intressant och se vad svaret blir 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 För att spela hårdrock krävs en skicklig musikerför att spela hiphop krävs en taskig uppväxt lol... vad krävs det för att spela trance då? 🙂 (ska bli intressant och se vad svaret blir 😆 ) Punk då? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 För att spela hårdrock krävs en skicklig musikerför att spela hiphop krävs en taskig uppväxt lol... vad krävs det för att spela trance då? 🙂 (ska bli intressant och se vad svaret blir 😆 ) En sample-skiva... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Lynxo, in på MSN så ska vi ha gruppnånting! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Lynxo, in på MSN så ska vi ha gruppnånting! 😆 ...sex? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 För att spela hårdrock krävs en skicklig musikerför att spela hiphop krävs en taskig uppväxt lol... vad krävs det för att spela trance då? 🙂 (ska bli intressant och se vad svaret blir 😆 ) En sample-skiva... 😆 BADABING! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 För att spela hårdrock krävs en skicklig musikerför att spela hiphop krävs en taskig uppväxt lol... vad krävs det för att spela trance då? 🙂 (ska bli intressant och se vad svaret blir 😛 ) En sample-skiva... 😛 😄😆 Punk då? inget 😛 men instrument uppskattas nog... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Själv tänkte jag försöka mig på att sova några timmar istället för att sitta vid datorn och dricka kaffe. Godnatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Själv tänkte jag försöka mig på att sova några timmar istället för att sitta vid datorn och dricka kaffe. Godnatt. Jag har svåra sömnproblem efter jag slutade röka för nåra dar sen,,, jag kan inte sova längre, nätterna är svårast att klara sig utan ciggen, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Du ska få för att du sabbade min repning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 😎 Du ska få för att du sabbade min repning Förlåååååååt! 😆 LÄS--> Du är just nu upptagen med att repa här. Om du flyttar din karaktär ut och in i lokalen under reptiden kommer resultatet av repet att påverkas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 😎 Du ska få för att du sabbade min repning Förlåååååååt! 😆😎 LÄS--> Du är just nu upptagen med att repa här. Om du flyttar din karaktär ut och in i lokalen under reptiden kommer resultatet av repet att påverkas. ...men de va ju bara en snabbis. 😆😆😆😆😆 JAG HAR INTE TID MED SÅNT JAG REPAR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Kossa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Kossa Näää nuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts