Micke H Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 "Rockkille #1: Såg du matchen Angola-Portugal? Rockkille #2: Nää?! Rockkille #1: Jävlar va det small! Rockkille #2: Sjukt eller?! Rockkille #1: Jaa..jag ska faan aldrig kolonisera ett afrikanskt land och sen spela fotboll mot dem, helt livsfarligt!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 😆😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 aaaahrrrggg.. 90 mb kvar på hårddisken..dax att rensa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 aaaahrrrggg.. 90 mb kvar på hårddisken..dax att rensa... Funkar ogräs kemikalier? 😉 Japp! ..man blir då på jävla bra humör iallafall. 😏 sådärja... 35 Gb ledigt... då var man bäkk ån träkk me Powerbooken igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Hur ofta byter ni tangentbord? Hur många koppar kaffe häller ni i era innan de lägger av? Mina klarar i snitt en och en halv kopp. Och håller i snitt en månad! Gissa om de kollar konstigt på mig när jag kommer in på den lokala data affären här nu. låter ganska klantigt.. mitt tangentbord är inne på sitt åttonde år nu.. (till Pc:n alltså) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 (redigerat) Hur ofta byter ni tangentbord? Hur många koppar kaffe häller ni i era innan de lägger av? Mina klarar i snitt en och en halv kopp. Och håller i snitt en månad! Gissa om de kollar konstigt på mig när jag kommer in på den lokala data affären här nu. låter ganska klantigt.. mitt tangentbord är inne på sitt åttonde år nu.. (till Pc:n alltså) He he! Då har mina dött i magsår för länge sedan. 😉 låter som att du får ta och dra ner på kaffet 😱 EDIT: såg inte det senaste inlägget... Fast skippa kaffet ändå 😏 Redigerat 21 augusti 2006 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Jag går och lägger mig nu, men jag lämnar dörren olåst så det är bara att ni kommer och kryper ned senare. 😉 G'natt! så länge. Go´natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 weeee köpte en laptop idag!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 det blev en ASUS... Med en AMD Turion65 MT30 Processor! 1024 ram GeForce Go7300 256mb pci express 100gb hdd... 15.4 WXGA Color Shine LCD med en inbyggd 1.3 mbpixel webcamera 😏 I love it 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 haha.. ah fan riktigt gött att äntligen ha en.. har velat ha en så länge... jag reser ganska mkt så det ska bli gött att ha den på tåget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Go'morron. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Nu har chefen installerat en internetuppkopplad dator i rastrummet här på jobbet.. 🙂 .. Kommer aldrig ifrån det där med datorer tydligen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 HAHA! 🙂 Har suttit och undrat varför msn inte vill komma upp på skärmen. så jag har staartat om msn flera gånger och inget! Gissa vad jag kommer på sen. Skärmen där jag lägger msn fönstrena är inte på 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Skönt med fest igår 🙂 Visade mina dancemooves för nollorna. Grymm är man 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 🙂 Hej på oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 🙂 Hej på oss! Hej på sig! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 De var ett tag sen musik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Aaa.... jag var fasligt nära the edge...liemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Aaa.... jag var fasligt nära the edge...liemannen 🙂 Allvarligt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Mmm... låg kopplad på sjukhus...blodtryck, ekg, massa prover...lite tagen fortfarande, men överlevde. Det var en massa biverkningar av medicinen. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Mmm... låg kopplad på sjukhus...blodtryck, ekg, massa prover...lite tagen fortfarande, men överlevde. Det var en massa biverkningar av medicinen. 🙂 :musik Ojdå 🙂 Krya på dig iaf! Inte bra såntdär 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Heavy Metal 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Skönt med fest igår 😎Visade mina dancemooves för nollorna. Grymm är man 😱 lol jag vill också se dina dancemoves Pazo 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Mmm... låg kopplad på sjukhus...blodtryck, ekg, massa prover...lite tagen fortfarande, men överlevde. Det var en massa biverkningar av medicinen. 🙂 :musik Shit! 😱 Krya på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Mmm... låg kopplad på sjukhus...blodtryck, ekg, massa prover...lite tagen fortfarande, men överlevde. Det var en massa biverkningar av medicinen. 🙂 :musik Stackare. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts