svante Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 weey.. jag fyller år i morrn 😏 jag fyllde år igår. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Fan villken tur att jag har så snälla lärare 😎 Jag började Kl 10 idag så jag bestämde mig för att ta ett bad runt 8 efter att farsan gick, klockan ramlade ner när jag la handuken på pallen i badrummet (jag sätter alltid klockan på den) och batteriet måste ha hoppat snett för den stannade (villket jag inte såg) jag trodd jag badade en halvtimme men de var nog snarare en timme 😏 sen duschade jag och tvättade håret och nu trodde jag att klockan var runt kvart över 9 när jag var klar, så jag stog en stund och borstade håret (klockan var täkt med imma så jag såg inte att den hadde stannat) och sen borstade jag tänderna och slängde kläderna i tvättskåpet och när jag gick ut i köket för att dricka vatten fick jag nära på en hjärtattack, klockan visade 10:17 så jag kollade textteven snabbt som satan och konstaterade att klockan va så mycke, sen slängde jag mig på telefon och ringde en av mina lärare och undrade om jag skulle komma idag eller om de va okej att jag kom imorn och han sa att de va okej att jag kommer på onsdag eftersom vi (andraårs-eleverna) har ledigt imorn för att dom ska gå igenom allt med förstaårs-eleverna 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 När började du bry dig om att överhuvudtaget komma till skolan? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 När började du bry dig om att överhuvudtaget komma till skolan? svår fråga...men de finns en rätt bra studio och jag har nåra låtidéer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Jag har bara otur... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Finns det någonting mer rogivande än en spinnande katt i famnen? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Finns det någonting mer rogivande än en spinnande katt i famnen? 😉 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Jag har bara otur... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Finns det någonting mer rogivande än en spinnande katt i famnen? 😲 Ja det finns... 3 katter på samma gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Finns det någonting mer rogivande än en spinnande katt i famnen? 😄 Om DoL hade varit här hade han skrivit nåt om nuppa nu... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Finns det någonting mer rogivande än en spinnande katt i famnen? 😄 Om DoL hade varit här hade han skrivit nåt om nuppa nu... 😲 En spinnande dam i famnen? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Finns det någonting mer rogivande än en spinnande katt i famnen? 🙂 Om DoL hade varit här hade han skrivit nåt om nuppa nu... 😲 En spinnande dam i famnen? 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Jag har bara otur... 😄 Men vad fan. Kom tilbaks från min 2,5 månader långa sjukskrivning (bruten axel) för tre veckor sen I Fredags gick det åt helvete igen, brände mig nåt djävulskt på högerhanden. Sjukan igen. Ledigt från jobbet igen. Och jag hade innan axelskadan haft tre sjukdagar på 15 år... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Här är det kolsvart på himlen, och regnet bara öser ner. Dessutom åskar det så att det dånar! Tur att man inte är lättskrämd... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Jag har bara otur... 😳 Men vad fan. Kom tilbaks från min 2,5 månader långa sjukskrivning (bruten axel) för tre veckor sen I Fredags gick det åt helvete igen, brände mig nåt djävulskt på högerhanden. Sjukan igen. Ledigt från jobbet igen. Och jag hade innan axelskadan haft tre sjukdagar på 15 år... Sheisse! Har du retat några gudar på sistone? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Här är det kolsvart på himlen, och regnet bara öser ner. Dessutom åskar det så att det dånar! Tur att man inte är lättskrämd... 😉 samma här, gillar katterna när de åskar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Här är det kolsvart på himlen, och regnet bara öser ner. Dessutom åskar det så att det dånar! Tur att man inte är lättskrämd... 😉 samma här, gillar katterna när de åskar? Knappast, dom blir som galna. Springer omkring och har sig... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Här är det kolsvart på himlen, och regnet bara öser ner. Dessutom åskar det så att det dånar! Tur att man inte är lättskrämd... 😉 samma här, gillar katterna när de åskar? Knappast, dom blir som galna. Springer omkring och har sig... 😱 okej 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Hittade den här mycke gammla bilden på mig själv...(men de tog ett tag att fatta att de är jag) på den tiden var jag ung och oförstörd 😉 här är en nyare bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Red Hot Chili Peppers - One Hot MinuteAlice In Chains - Facelift Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik Raconteurs - Broken Boy Soldiers Dream Theater - Metropolis Part 2: Scenes From A Memory Dream Theater - Images And Words Dream Theater - Awake Dream Theater - A Change Of Season Dream Theater - Octavarium Red Hot Chili Peppers - Freaky Styley Red Hot Chili Peppers - Californication Red Hot Chili Peppers - Abbey Road Ep Red Hot Chili Peppers - Out In La Dem skivorna beställde jag förut! 😱 Woot? Och du som klagade över att du inte hade råd med CD-skivor? 😱 Vad gick det där kalaset på? 😎 😄 Omprioriterade lite 😉 1007:- kronor 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Wäääää!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Min engelska lärare tyckte jag var duktig som hade lite svårare ord med 😎 Och så fick jag typ hela klassen på mig när vi hade Samhällskunskap 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Varför gjorde de det? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Vi diskuterade vem som blir ledare/hur man blir ledare i t.ex Robinson. Då sade läraren att "ledaren är ofast ... " så räckte jag upp handen och sade en kille 😎 Dum som jag var så sa jag ju att många män tycker att kvinnor inte kan leda en grupp tillräckligt bra och då frågade läraren ifall jag var en av dem och då sade jag pass 😉 Skak anske tillägga att det är 3 killar och 14 tjejer i min klass 😎😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Alltså... nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Alltså... nej mm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 DE GÅR BRA NU KOPMPIS DE GÅR BRA NU! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 ahaja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 PENGAR RULLAR IN SOM DE SKA! DE GÅR BRA NU! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts