Gote Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 🙂 Är det DoL? 😕 Vet inte. 😮 Gote, ser du havet idag? 😮 Nej, jag hittar ingen bra webkamera... 😮
Christofer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Nu mina damer, herrar och kreditkortsinehavare ska jag lira BF2, ses om en stund
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt?
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 fan.. jag har tvätttid kl 11.. det e nog det tråkigaste jag gör.. tvätta kläder.. springa ner 5 långa trappor till källaren med en stor korg full med kläder för att sen springa upp o ner ca 10 ggr tills dom e färdigtvättade.. halvtorra eftersom torkrummet e så dåligt.. o hänga upp kläderna på tork över hela lägenheten.. Jag HATAR verkligen den här lägenheten.. åhhhh... hoppas jag får ett ja på radhuset vi sökt till... grrrr...
Gote Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😱
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😱 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi
Gote Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😱 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi Skratta inte! En vacker dag kan det vara din tur! 😛
Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😱 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi Hvernig segir maður "Jag måste jobba" á íslensku?
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😱 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi Skratta inte! En vacker dag kan det vara din tur! 😛 jo.. nog e det så.. 😛 Har väl inga större problem med att fixa jobb.. har precis förhandlat till mig en uppsägning på grund av arbetsbrist hos företaget jag jobbade på.. så att jag kan lägga ner all min tid på musik ett tag.. Sen vad som blir där.. det återstår o se.. men spännande e det.. iiiiiih
Gote Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😱 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi Skratta inte! En vacker dag kan det vara din tur! 😛 jo.. nog e det så.. 😛 Har väl inga större problem med att fixa jobb.. har precis förhandlat till mig en uppsägning på grund av arbetsbrist hos företaget jag jobbade på.. så att jag kan lägga ner all min tid på musik ett tag.. Sen vad som blir där.. det återstår o se.. men spännande e det.. iiiiiih Låter kul! 😎 Men då ska du väl inte hänga här hela dagarna? 😛
Gote Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 😛 Upplagt för missförstånd: Visst var det du som jonglerade med bananen på det där filmklippet? 😱
Dark Of Light Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 (redigerat) 😛 Upplagt för missförstånd: Visst var det du som jonglerade med bananen på det där filmklippet? 😱 😛😎 Ja, djävlar, har inte haft så kul sedan jag hånglade upp Chiquitabruden mot en vägg.... Njaeh, så där ser jag inte ut under den här masken... Leka med maten sådär... 😛 Här Gote, funkybanana, favvo i repris. Redigerat 9 maj 2006 av Dark Of Light
Gote Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 😛 Upplagt för missförstånd: Visst var det du som jonglerade med bananen på det där filmklippet? 😛 😛😎 Ja, djävlar, har inte haft så kul sedan jag hånglade upp Chiquitabruden mot en vägg.... Njaeh, så där ser jag inte ut under den här masken... Här Gote, funkybanana, favvo i repris. Tastes... funky... 😱
icebomb (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Och vad gör Sara en sån här morgon? Jag har chattat en massa skit med Polder på msn.. vad gör ni andra.. förutom att försova sig o sånt? Jobbar... 😱 Jahaaa.. har ni jobb o sånt.. hihi Skratta inte! En vacker dag kan det vara din tur! 😛 jo.. nog e det så.. 😛 Har väl inga större problem med att fixa jobb.. har precis förhandlat till mig en uppsägning på grund av arbetsbrist hos företaget jag jobbade på.. så att jag kan lägga ner all min tid på musik ett tag.. Sen vad som blir där.. det återstår o se.. men spännande e det.. iiiiiih Låter kul! 😎 Men då ska du väl inte hänga här hela dagarna? 😛 Det gör jag ju inte.. tss* nu har jag ju tvätttid.. o när jag spelar in så e jag vid datorn.. Du ska väl inte heller hänga här när du jobbar då i så fall.. ellerhur?
Recommended Posts