Micke H Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Jag har aldrig behövt skämmas för någon jag gjort det med. 🥰 Hurvida detta även gäller motpartnern kan jag inte uttala mig om... 😄
Pazo Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 (redigerat) The police är ju ruskigt svängiga! 😄 EDIT: Jag har inte heller skämts, min första gång var på sånt jävla udda ascoolt sett! 🥰 Redigerat 17 augusti 2006 av Pazo
Pazo Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Väntar spänt på farbror Pazos sagostund Ojdå! Då kanske jag ska berätta... Det var en gång en Hultsfredsfestival. Frid/fröjd/Alkohol rådde över tältcampingen på kvällen! Sitter med ett gäng kompisa å snackar skit samt super när det går förbi en tjej. Hej! säger en av oss, Hej! säger hon tillbaks, så hon stannar och börjar snacka med oss. Efter några hyss med sovandes folk så saknas det en sittplats. Såklart får jag sitta i hennes knän då. Saker eskalerar helt plötsligt när en kompis säger att vi ska pussas. Visst sure! Puss puss! vilket i sin tur leder till efterföljande "smek smek" följt av puss puss osv osv... Sen efter lite prat undrar vi vart vi ska ta vägen. Jag åkte till festivalen utan förbestämd sovplats= inget tält att knulla i. Och i hennes ligger två av henne kompisar å sover. HMMM HMMM!! Dillemma! Äschdå! No probbs! Vi drar till henns tält ändå! VÄl där inne blire grövre "smekningar" 😲 Men allt måste göras i någorlunda tystnad då det är två andra i samma tält som sover 😎 Jaja saker å ting händer och nån gång ger en av de sovandes ifrån sig ett ljud. Våra "rörelser" upphör och vi tittar på varandra och sedan på ljudkällan. "pust" de e lunch Hon vaknar int! så vi "kör på" och lyckas göra det utan att väcka någon 😎
Krokodil Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Intressant och suverän 😲 Får gratulera till bedriften att inte väcka nån!
Krokodil Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Vilket osökt (!) leder mig till att jag är hungrig
Pazo Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Jag är också lite hungrig. ändå att jag åt en varmakoppensoppa för inte alls längesen. och ett äpple... AJA...Läggdags! Godnatt! 😲
Krokodil Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Samma här. Hoppas iaf att jag slipper arbeta i regnjävlet imorrn. Natto 😲
Christofer Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 ska nog fan ta och leta reda på nåra grymt bra Death metal plattor och sova en stund (måste lyssna på musik så jag kan slappna av tillräkligt för att sova) 😎 jag tillhör dom som stänger av CD spelaren de första dom gör på morgonen 😲
Pazo Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Jag tillhör de som inte stänger av cd-spelaren alls. Förstärkaren har som längst varit på i 4 månader utan att stängas av
Micke H Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Coolaste skivomslaget någonsin eller vad? 🙂 Kolla på bilden noggrant... 🙂
Recommended Posts