Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Väntar spänt på farbror Pazos sagostund

Ojdå! Då kanske jag ska berätta...

Det var en gång en Hultsfredsfestival. Frid/fröjd/Alkohol rådde över tältcampingen på kvällen! Sitter med ett gäng kompisa å snackar skit samt super när det går förbi en tjej. Hej! säger en av oss, Hej! säger hon tillbaks, så hon stannar och börjar snacka med oss. Efter några hyss med sovandes folk så saknas det en sittplats. Såklart får jag sitta i hennes knän då. Saker eskalerar helt plötsligt när en kompis säger att vi ska pussas. Visst sure! Puss puss! vilket i sin tur leder till efterföljande "smek smek" följt av puss puss osv osv... Sen efter lite prat undrar vi vart vi ska ta vägen. Jag åkte till festivalen utan förbestämd sovplats= inget tält att knulla i. Och i hennes ligger två av henne kompisar å sover. HMMM HMMM!! Dillemma! Äschdå! No probbs! Vi drar till henns tält ändå! VÄl där inne blire grövre "smekningar" 😲 Men allt måste göras i någorlunda tystnad då det är två andra i samma tält som sover 😎

Jaja saker å ting händer och nån gång ger en av de sovandes ifrån sig ett ljud. Våra "rörelser" upphör och vi tittar på varandra och sedan på ljudkällan. "pust" de e lunch Hon vaknar int! så vi "kör på" och lyckas göra det utan att väcka någon 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

ska nog fan ta och leta reda på nåra grymt bra Death metal plattor och sova en stund (måste lyssna på musik så jag kan slappna av tillräkligt för att sova) 😎

jag tillhör dom som stänger av CD spelaren de första dom gör på morgonen 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...