Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat
Go'morron 🥰

Morr´n julli-gabgab.gif

såvi gott?

Nä, kunde inte sova inatt... Somna vid 7 o vakna strax efter 8... 🤪 Du då??

Postat
Go'morron 🥰

Morr´n julli-gabgab.gif

såvi gott?

Nä, kunde inte sova inatt... Somna vid 7 o vakna strax efter 8... 🤪 Du då??

Rätt bra, gick och la mig ganska tidigt 😕

Postat
Va gör ni? 😕

Hur är nya plugget Lynxo? 🙂

Har bara varit där två gånger, och ingen av gångerna såg jag särskilt mycket. Börjar på allvar först nästa vecka... 😕

Ska bli annorlunda att börja i en skola där man får pröjsa sina egna böcker och sin egen mat i alla fall. 🥰

Postat

Appropå skola... har sex dagar på mig att lära mig en 10 poängare i Juridik... 🥰

Å andra sidan lärde jag mig i höstas 10 poäng musikhistoria på bara två dagar så det borde inte vara något problem. Och det faktum att man får med sig lagboken in på tentan är ju nästan som att ha ett facit till provet med sig.

😕

Postat
Appropå skola... har sex dagar på mig att lära mig en 10 poängare i Juridik... 😉

Å andra sidan lärde jag mig i höstas 10 poäng musikhistoria på bara två dagar så det borde inte vara något problem. Och det faktum att man får med sig lagboken in på tentan är ju nästan som att ha ett facit till provet med sig.

😉

Mäh! Fusk!

Här måste man lära sig allting utantill. å det är dessutom matte å fysik så det går inte att bara läsa in hela skiten 🙂

Postat
Körde på en grävling i natt

Varför? 😉

Jag kom från höger

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.