Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 - Jag ska på muggen, ville du ha nåt eller? - Ja, kan du ta med lite bajs? - Hehehe. - Hehehe. - ...du, imorgon träffar vi andra människor också, va?
Pazo Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Alltså... Förstår ni inte florian? 😲 Han gör inget direkt dåligt förutom de få gånger han går överstyr. I Masterlast tråden är det endast två gånger. Då han blandade in mornel. och när han snackade om overkills mor. Annars så är han skön 😄
Overkill Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Alltså... Förstår ni inte florian? 😄Han gör inget direkt dåligt förutom de få gånger han går överstyr. I Masterlast tråden är det endast två gånger. Då han blandade in mornel. och när han snackade om overkills mor. Annars så är han skön 😄 Tyckte också det innan övertrampen 😲
josie87 Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 aaah, här var det lugnt och trevligt, eller vad säger du pazo? 😲 här stannar jag!
Pazo Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 aaah, här var det lugnt och trevligt, eller vad säger du pazo? 😄 här stannar jag! haha japp 😲 När jag är med är det alltid trevligt 😄
Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Jag säger bara så här, Pazo: jag håller inte med dig. För övrigt vill jag inte prata om honom överhuvudtaget i denna tråden...
josie87 Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 det är bra att man alltid kan svara med ett hej! 😲
Overkill Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 När jag säger hej så säger folk alltid "Ja? 😄" typ 🙁😲😄
Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee rkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiill! 😲
Pazo Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Äsch. det blev så jobbigt med allt löst hår i bakhuvudet så jag gjorde toffsen där bak. och kör med diademet på allt hår som växer ovanför pannan.. Manligt av mig 🙂
Recommended Posts