Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag klättrade i träd idag 😆 Kinky 🙂 Fick en glass av Bea innan de me 😆 "Du får en glass om du klättrar upp i det där trädet!" ?
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 K9 såg man inte igår... nej de gjorde man inte 🙂 Ska alla skicka varsitt PM till honom och locka hit honom? GWÖRF! 😆
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag klättrade i träd idag 😆 Kinky 🙂 Fick en glass av Bea innan de me 🙂 "Du får en glass om du klättrar upp i det där trädet!" ? Nja inte direkt. Jag hade fått "låna" glassen (alltså pengarna) Sen sa hon. den som klättrar upp får en tia.. så jag gjordere 😆... Fick hela glassen gratis sen 😎
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag klättrade i träd idag 😱 Kinky 😆 Fick en glass av Bea innan de me 🙂 "Du får en glass om du klättrar upp i det där trädet!" ? Nja inte direkt. Jag hade fått "låna" glassen (alltså pengarna) Sen sa hon. den som klättrar upp får en tia.. så jag gjordere 😛... Fick hela glassen gratis sen 😄 Fan då var jag rätt nära ändå. 😆
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Snart är jag fan upp i 10 000 😱 Är vi bäst eller är vi bäst? 😆😛 10 000 posts klubb! 😆
Umemagnus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 jodåsåattää.... dehär bli nó bra, ba vi få dassä tömt...
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Har tyvär inte tid att göra något som hälst inlägg här i dag. 😱 😆
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Sådär! insmörjd i hudkräm! Kinky Improved your skills have, young one! [/Yoda]
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Sådär! insmörjd i hudkräm! Kinky Improved your skills have, young one! [/Yoda] 😱
allansson Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Nej... nu är det dags att knyta sig. Godnatt allihopa... 😱
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 MORRN! Var så trött imorse att jag ställde om väckarklockan så att jag kom i rasten mitt på föreläsningen. Men sen råkade jag somna om så nu missar jag hela den föreläsningen 🙂 Blev liksom valet. Ska jag somna här i min säng. eller ska ja göra det jobbigt för mig å somna i föreläsningssalen? 🙂 Äh! WWEEEIIII!! 🥰
Pazo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Nämen sedär! Björn har med sig vollebollen och hänglås! Nu blire Beahcvolley för hela slanten sen vid 15! 🙂😕
Recommended Posts