Jocke Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Aspigg! 😎 Men ska lägga mig snart. 😎 Nattjobb? 😳 Ja, och bara en natt. 😄
Pazo Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Jahapp. Jag som hade tänkt att gå på Mekanik tentan bara för att kolla hur mkt jag kan (inte för att klara den för jag fattar itne så jättemkt) Men nu ösregnar de. å jag orkar inte cyckla genom hela stan i regnet bara för det.. Så nu sitter jag här å väntar på min "klockan 10" föreläsning ist 😳
Gote Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Jahapp. Jag som hade tänkt att gå på Mekanik tentan bara för att kolla hur mkt jag kan (inte för att klara den för jag fattar itne så jättemkt) Men nu ösregnar de. å jag orkar inte cyckla genom hela stan i regnet bara för det.. Så nu sitter jag här å väntar på min "klockan 10" föreläsning ist 😳 😄
Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Här spöregnar det. Som spön i backen. Eller vad fan man säger. Regnar gör det i alla fall. Och jag som lovat att handla idag. Har ICA hembeställning? Om inte, är det någon som bor här i närheten som känner för att göra mig en (björn)tjänst? 😳😄
Christofer Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Här spöregnar det. Som spön i backen. Eller vad fan man säger. Regnar gör det i alla fall. Och jag som lovat att handla idag. Har ICA hembeställning? Om inte, är det någon som bor här i närheten som känner för att göra mig en (björn)tjänst? 😳😄 Lynx: logga in på MSN så jag får spöa dig i Dam 😎
Danny Cort (oregistrerad) Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Ser du havet idag, Danny? Inte nu... Ska cykla ner till Västra och ölfika om en stund...
Gote Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Ser du havet idag, Danny? Inte nu... Ska cykla ner till Västra och ölfika om en stund... Hade jag suttit på kontoret hade jag kilat ner och hälsat... 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Ser du havet idag, Danny? Inte nu... Ska cykla ner till Västra och ölfika om en stund... Hade jag suttit på kontoret hade jag kilat ner och hälsat... 😄 En annan gång...
Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Pazo gillar inte mig längre 😉 Vad har du gjort? 😄
Overkill Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Pazo gillar inte mig längre 😉 Vad har du gjort? 😄 Jag har valt en skola där det är 6 killar och 39 tjejer i ettan 😆🙂
Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Pazo gillar inte mig längre 😄 Vad har du gjort? 😳 Jag har valt en skola där det är 6 killar och 39 tjejer i ettan 😛😆 Fan ta dig!!!!! 🙂😆😆😠 ...dela med dig!!!!! 😉
Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Och så har Florian blandat sig i Masterlast-tråden, och saker och ting har exploderat, som vanligt... 😉
Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Jag kungen är, över alla här, under trädens gröna höjd.
Recommended Posts