Overkill Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😆 Hmmm,,,, jag är Grahn försäljare.... I grunden... Men det gick inge bra 😆 Satsa på at sälja Lynxar då, det verkar ju gå bättre 😱
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😆 Hmmm,,,, jag är Grahn försäljare.... I grunden... Men det gick inge bra 😆 Satsa på at sälja Lynxar då, det verkar ju gå bättre 😱 Men han är ju redan såld...
Micke H Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😆 Hmmm,,,, jag är Grahn försäljare.... I grunden... Men det gick inge bra 😆 Satsa på at sälja Lynxar då, det verkar ju gå bättre 😱 Men han är ju redan såld... Lynxar växer inte på träd! 😆
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😆 Hmmm,,,, jag är Grahn försäljare.... I grunden... Men det gick inge bra 🙁 Satsa på at sälja Lynxar då, det verkar ju gå bättre 😱 Men han är ju redan såld... Lynxar växer inte på träd! 😆 fan villken tur jag har, då äger jag ett av dom få levande skapelserna 😆
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 😕 Så du har alltså köpt Grahn? 😳 Hmmm,,,, jag är Grahn försäljare.... I grunden... Men det gick inge bra 🙁 Satsa på at sälja Lynxar då, det verkar ju gå bättre 😕 Men han är ju redan såld... Lynxar växer inte på träd! 😠 fan villken tur jag har, då äger jag ett av dom få levande skapelserna 😄
Overkill Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Imorgon börjar jag gymnasiet! 😠😕 Gymn...??? Gymnasiet, ja! 😳
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Imorgon börjar jag gymnasiet! 😠😕 Gymn...??? Gymnasiet, ja! 😳
Overkill Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Jag fick för mig det eftersom du inte gick till skolan på grund av alla hip-hoppare 😕 Är jag fortfarande fel? 😕
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Jag fick för mig det eftersom du inte gick till skolan på grund av alla hip-hoppare 😕 Är jag fortfarande fel? 😕 du har rätt men jag får fortfarande gå kvar. 😠 Lärarna värkar gilla mig. 😳
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 TUNGUNG!!!KOM IGEN DÅ!!! 😕 UTS UTS UTS UTS!!! 😠 UTS UTS UTS DUNK UTS UTS UTS KRASCH DING DÅNG DUNK PANG BOOM AAAJJJJJJ!!!!!!!! (falset skrik)
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 de va rätt roligt att growla till Spinnal Taps låt Back From The Dead 😕
Overkill Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Nu ska jag strax åka till min nya skola! Hejdå! 😎🙂
Christofer Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Go'morron. Simma lungt Underkill 😎 eller var de Overkill? 🙂
Recommended Posts