Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 De värkar kosta en hel del att ha en Lynxo 😆
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 De värkar kosta en hel del att ha en Lynxo 😆 Undrar om jag har råd 😆
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 (redigerat) hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) Redigerat 15 augusti 2006 av Christofer
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) Matkläder
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det??
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😆
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😆 Men du får en bur med på köpet GRATIS
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😆 jag behöver ett mer exakt svar tyvär.
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😆 Men du får en bur med på köpet GRATIS 7.50/mån... Men buren är GRATIS
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😱 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 🙂 Men du får en bur med på köpet GRATIS 7.50/mån... Men buren är GRATIS 😆 är de för mat, kläder eller nått annat?
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Jag är dyr i drift! 🙂 Men,,, jaha,,, hmm,,, men,,, jaa,,, Du får vänja dig 😱
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😱 Men du får en bur med på köpet GRATIS 7.50/mån... Men buren är GRATIS 😆 är de för mat, kläder eller nått annat? Han behöver inte så mkt... 7.50 /mån räcker 🙂
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😱 Men du får en bur med på köpet GRATIS 7.50/mån... Men buren är GRATIS 😆 är de för mat, kläder eller nått annat? Han behöver inte så mkt... 7.50 /mån räcker 🙂 är de säkert? ja vill ju att han ska ha de bra 😆
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😱 Men du får en bur med på köpet GRATIS 7.50/mån... Men buren är GRATIS 😆 är de för mat, kläder eller nått annat? Han behöver inte så mkt... 7.50 /mån räcker 🙂 Buren är ganska stor och GRATIS
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😱 Men du får en bur med på köpet GRATIS 7.50/mån... Men buren är GRATIS 😆 är de för mat, kläder eller nått annat? Han behöver inte så mkt... 7.50 /mån räcker 🙂 Buren är ganska stor och GRATIS jag tar de 😆
Micke H Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😱
Overkill Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Så du har alltså köpt Grahn? 😱 Tvärtom blir det väl? 😆 Annars är Grahn oknytts kille 🙂
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😱 1: är de du som har startat de? 2: gäller de Popomundo?
Micke H Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😱 1: är de du som har startat de? 2: gäller de Popomundo? 1. nej. 2. nej.
Overkill Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😆 1: är de du som har startat de? 2: gäller de Popomundo? 1: Förmodligen inte eftersom han hade hört det 😱 2: SKulle inte tro det, men jag vet inte 😆
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hur mycke ska du ha för honom? 50 kronor vad kostar han på en månad då? (mat, kläder o.s.v.) måste han ha det?? ja tror de 😆 han skulle nog inte må så bra om han inte fick mat Hmm,,hmmm,,, 5 kronor kanske/mån 😱 Men du får en bur med på köpet GRATIS 7.50/mån... Men buren är GRATIS 😆 är de för mat, kläder eller nått annat? Han behöver inte så mkt... 7.50 /mån räcker 🙂 Buren är ganska stor och GRATIS jag tar de 😆 JIIIIPPIIII LYNXO SÅLD
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😱 Hmmm,,,, jag är Grahn försäljare.... I grunden...
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Oknytt, jag hörde ett elakt rykte att du är Grahns brud. Stämmer detta? 🙂 Så du har alltså köpt Grahn? 😱 Hmmm,,,, jag är Grahn försäljare.... I grunden... Men det gick inge bra
Recommended Posts