Gote Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Uppsala? 😳 Näe norrland... 😆 Skåne menar du väl? 😛
Gote Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Uppsala? 😛 Näe norrland... 😆 Skåne menar du väl? 😆 Jag ser inte skogen för bara rök... 😳 Som det heter i ordspråket. 😆
Pico Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 JOCKE! PAZO! CHRISTOFER! GUD!!!!!! Ja, vad vill du nu då?
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 JOCKE! PAZO! CHRISTOFER! GUD!!!!!! Ja, vad vill du nu då? jag trodde jag ropade på gud och inte gudrun 😛 skoja bara 😉 jag vill bara säga hej och önska er alla en trevlig dag (de lilla som är kvar av den) 😄
ThomasJ Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Jaha.. Då var det snart dax att gå o jobba sig lite igen då:s
Christofer Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Nu får fan Lynxo komma hem igen så vi kan spela klart... 🙂
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Nu får fan Lynxo komma hem igen så vi kan spela klart... 😆 Öhh,,hmm,,,du jag lixom,,,råkade bara sälja honom,,, 😆 Förlåt 🙂
Micke H Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Nu får fan Lynxo komma hem igen så vi kan spela klart... 😆 Öhh,,hmm,,,du jag lixom,,,råkade bara sälja honom,,, 😆 Förlåt 🙂 Din jävel! Vet du hur lång tid det tog för mig att återfå min frihet? 😱
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Nu får fan Lynxo komma hem igen så vi kan spela klart... 😆 Öhh,,hmm,,,du jag lixom,,,råkade bara sälja honom,,, 😆 Förlåt 🙂 Din jävel! Vet du hur lång tid det tog för mig att återfå min frihet? 😱 Hahahahahaha
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Nu får fan Lynxo komma hem igen så vi kan spela klart... 😆 Öhh,,hmm,,,du jag lixom,,,råkade bara sälja honom,,, 😆 Förlåt 🙂 Din jävel! Vet du hur lång tid det tog för mig att återfå min frihet? 😱 Hahahahahaha Jag kan sälja dig igen Lynxoså får jag mer pengar
Micke H Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Nu får fan Lynxo komma hem igen så vi kan spela klart... 😆 Öhh,,hmm,,,du jag lixom,,,råkade bara sälja honom,,, 😆 Förlåt 😆 Din jävel! Vet du hur lång tid det tog för mig att återfå min frihet? 😱 Hahahahahaha Jag kan sälja dig igen Lynxoså får jag mer pengar 😆
Recommended Posts