Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pico glömde det viktigaste: Han har druckit eller ätit nåt olämpligt! 🙂 Jag fick fyra korvbröd instoppade i min mage av Pazo tidigare idag. Tror det hände något i den vevan... 😆 😆
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 🙂 Asch, jag glömde lajnen... 😆
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 🙂 Asch, jag glömde lajnen... 😆 Framförallt har du glömt att berätta om något av dina senaste inlägg inte är Popomundorelaterat.
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du får nämna vad du vill Pazo. Jag ser ingen ny ava ändå!! 😆
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 1. Vem drar längst? 2. Hur gör djur? På A svarar vi Gote, och på B chansar vi på att de lever ett typiskt djurliv.
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 🙂 Asch, jag glömde lajnen... 😆 Framförallt har du glömt att berätta om något av dina senaste inlägg inte är Popomundorelaterat. In yo face!!! 😆
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Här är en snygg Ava Ava Gardner. Borde va i ujuj-tråden. Jag vet...
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du får nämna vad du vill Pazo. Jag ser ingen ny ava ändå!! 😆 Man måste ju rensa cahé minnet 🙂
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 😆 Asch, jag glömde lajnen... 😆 Framförallt har du glömt att berätta om något av dina senaste inlägg inte är Popomundorelaterat. Allt är Poporelaterat. Försöker få grön friendship här, men det är svårt... 🙂
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 😆 Asch, jag glömde lajnen... 😆 Framförallt har du glömt att berätta om något av dina senaste inlägg inte är Popomundorelaterat. Allt är Poporelaterat. Försöker få grön friendship här, men det är svårt... 🙂 😎
mornel Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 😆 Asch, jag glömde lajnen... 😆 Framförallt har du glömt att berätta om något av dina senaste inlägg inte är Popomundorelaterat. Allt är Poporelaterat. Försöker få grön friendship här, men det är svårt... 🙂 Det är för att du försöker skämta hela tiden...
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 😆 Asch, jag glömde lajnen... 😆 Framförallt har du glömt att berätta om något av dina senaste inlägg inte är Popomundorelaterat. Allt är Poporelaterat. Försöker få grön friendship här, men det är svårt... 🙂 Det är för att du försöker skämta hela tiden... *Moon*
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 😆 Asch, jag glömde lajnen... 😆 Framförallt har du glömt att berätta om något av dina senaste inlägg inte är Popomundorelaterat. Allt är Poporelaterat. Försöker få grön friendship här, men det är svårt... 🙂 Det är för att du försöker skämta hela tiden... 😎 !!!
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag klättrade i träd idag 😆 Kinky 🙂 Fick en glass av Bea innan de me 😆
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Vet inte, men här är Kapten Pico i alla fall... 😆
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Grahn 11597 Pazo 9746 Pico 6571 Gote 6255 MarcusRombo 6196 mornel 4777 k9 3321 ViktorDenStore 3082 musik 2708 Per_a_55 2659 Linus 2578
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 K9 såg man inte igår... nej de gjorde man inte 😆 Ska alla skicka varsitt PM till honom och locka hit honom?
Recommended Posts