Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 SÅ! Uppdaterat msn och lagt till de flesta smileys 😉
musik (oregistrerad) Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Luktar det? Finns det nattöppet Apotek?? 😉
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Luktar det? Finns det nattöppet Apotek?? 😉 Japp. I stockholm iaf 🙂
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag kom på att jag har en delta verison av Ableton Live 3. Ska testa det lite nu 😉
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag kom på att jag har en delta verison av Ableton Live 3.Ska testa det lite nu 😉 wee... så får man en gratis uppdatering till ableton lite live 5.. hihi
oknytt Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Nu får ni skärpa er grabbar! Nu är ju jag här! 😉 🙂 Vad har du med den här tråden o göra? 😄😛 just det,,, det är MITT BARA MITT DET HÄR, ,,,JAG bestämmer, förresten, vill nån KÖPA en gran billigt?? mkt BILLIGT??
oknytt Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag kom på att jag har en delta verison av Ableton Live 3.Ska testa det lite nu 😛 wee... så får man en gratis uppdatering till ableton lite live 5.. hihi VAFAAN SKA MAN MED ABLETON TILL??? 😉 ...alvedon är bättre. 🙂 Bableton??? Babels torn?? Finns i Irak... 😄
Baktakt Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Kom precis hem efter en THE ARK konsert...-di pöjkara vet hur man fexar till en bra show....inte min påse igentligen...fast man kan ju inte undgå från att bli lite impad... skål på er alla!!!
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Kom precis hem efter en THE ARK konsert...-di pöjkara vet hur man fexar till en bra show....inte min påse igentligen...fast man kan ju inte undgå från att bli lite impad... skål på er alla!!! Jag har sett dem live en gång. Leary är kusin med en av mina bäst apolare 😉
Baktakt Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 -det var väl lite gåshud emellanåt.... -fast det berodde nog mest på att det var lite kyligt....?? -Men satans sicket gensvar dom hade från publikum..-skulle lätt kunna tänka mig att stå där och lira 😉
Baktakt Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Kom precis hem efter en THE ARK konsert...-di pöjkara vet hur man fexar till en bra show....inte min påse igentligen...fast man kan ju inte undgå från att bli lite impad... skål på er alla!!! Jag har sett dem live en gång. Leary är kusin med en av mina bäst apolare 🙂 Är han bästa kompi med din ap-polare?? 😉
Baktakt Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Dom hade en gratiskonsert i växjö ikväll -tro fan alla snåla smålänningar var där!! (Inklusive jag förstås)...
Pazo Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Dom hade en gratiskonsert i växjö ikväll -tro fan alla snåla smålänningar var där!!(Inklusive jag förstås)... Ableton live verkar ju fan asnince 😉
musik (oregistrerad) Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Varför har jag så hög procentsiffra på oväsen-mätaren? Jag? JAG? Det blev när jag gjorde en tråd om mat som gör en pruttig. Inte poppis... 🙁
Recommended Posts