Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 🙁😠🙁 Vad har du inte gjort? 😕 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😠 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 😳 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Samtal? Du satt och kallade stackars Sebbe för fula namn? Du beter dig som en jävla barnunge. Gå till sandlådan och lek istället, det verkar passa din nivå bättre. 🙁 OJDÅ! Här tror man att man är Fucking stor och så jävla rolig. KOm ihåg vem som är äldst ungjävel... Snackar vi mogenhet, så har jag småkusiner som är äldre än dig. 😳 Kom tillbaka när du kan föra ett samtal utan att kalla för folk vid namn. 😎
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 🙁😠🙁 Vad har du inte gjort? 😕 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😠 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 😳 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Samtal? Du satt och kallade stackars Sebbe för fula namn? Du beter dig som en jävla barnunge. Gå till sandlådan och lek istället, det verkar passa din nivå bättre. 🙁 OJDÅ! Här tror man att man är Fucking stor och så jävla rolig. KOm ihåg vem som är äldst ungjävel... Snackar vi mogenhet, så har jag småkusiner som är äldre än dig. 😳 Kom tillbaka när du kan föra ett samtal utan att kalla för folk vid namn. 😎 Jag ser att herr "jag är störst bäst å vackrast" fortsätter med sin jävla besserwisserhet och elitism...
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 🙁😠🙁 Vad har du inte gjort? 😕 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😠 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 😳 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Samtal? Du satt och kallade stackars Sebbe för fula namn? Du beter dig som en jävla barnunge. Gå till sandlådan och lek istället, det verkar passa din nivå bättre. 🙁 OJDÅ! Här tror man att man är Fucking stor och så jävla rolig. KOm ihåg vem som är äldst ungjävel... Snackar vi mogenhet, så har jag småkusiner som är äldre än dig. 😳 Kom tillbaka när du kan föra ett samtal utan att kalla för folk vid namn. 😎 Jag ser att herr "jag är störst bäst å vackrast" fortsätter med sin jävla besserwisserhet och elitism... Ja, beter du dig såhär, har jag all anledning att känna mig överlägsen dig. 🙁
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Kan vi inte kramas istället? 😎 MM 😕😠 Bögjävel lillkillen....
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 🙁😠🙁 Vad har du inte gjort? 😕 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😳 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 🙁 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Samtal? Du satt och kallade stackars Sebbe för fula namn? Du beter dig som en jävla barnunge. Gå till sandlådan och lek istället, det verkar passa din nivå bättre. 😳 OJDÅ! Här tror man att man är Fucking stor och så jävla rolig. KOm ihåg vem som är äldst ungjävel... Snackar vi mogenhet, så har jag småkusiner som är äldre än dig. 🙁 Kom tillbaka när du kan föra ett samtal utan att kalla för folk vid namn. 😎 Jag ser att herr "jag är störst bäst å vackrast" fortsätter med sin jävla besserwisserhet och elitism... Ja, beter du dig såhär, har jag all anledning att känna mig överlägsen dig. 🙁 ha...ha...ha...ha... oj, vad jag skrattar 😠 Var det något mer?
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 🙁😠🙁 Vad har du inte gjort? 😕 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😳 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 🙁 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Samtal? Du satt och kallade stackars Sebbe för fula namn? Du beter dig som en jävla barnunge. Gå till sandlådan och lek istället, det verkar passa din nivå bättre. 😳 OJDÅ! Här tror man att man är Fucking stor och så jävla rolig. KOm ihåg vem som är äldst ungjävel... Snackar vi mogenhet, så har jag småkusiner som är äldre än dig. 🙁 Kom tillbaka när du kan föra ett samtal utan att kalla för folk vid namn. 😎 Jag ser att herr "jag är störst bäst å vackrast" fortsätter med sin jävla besserwisserhet och elitism... Ja, beter du dig såhär, har jag all anledning att känna mig överlägsen dig. 🙁 ha...ha...ha...ha... oj, vad jag skrattar 😠 Var det något mer? Nä, så länge du inte slänger ur dig skällsord till höger och vänster som en annan Florian, är du rätt kul att snacka med. 🙂
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 🙁😠🙁 Vad har du inte gjort? 😕 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😳 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 🙁 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Samtal? Du satt och kallade stackars Sebbe för fula namn? Du beter dig som en jävla barnunge. Gå till sandlådan och lek istället, det verkar passa din nivå bättre. 😳 OJDÅ! Här tror man att man är Fucking stor och så jävla rolig. KOm ihåg vem som är äldst ungjävel... Snackar vi mogenhet, så har jag småkusiner som är äldre än dig. 🙁 Kom tillbaka när du kan föra ett samtal utan att kalla för folk vid namn. 😎 Jag ser att herr "jag är störst bäst å vackrast" fortsätter med sin jävla besserwisserhet och elitism... Ja, beter du dig såhär, har jag all anledning att känna mig överlägsen dig. 🙁 ha...ha...ha...ha... oj, vad jag skrattar 😠 Var det något mer? Nä, så länge du inte slänger ur dig skällsord till höger och vänster som en annan Florian, är du rätt kul att snacka med. 🙂 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! Har haft så jävla roligt!!! När du fällde Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! SÅ börja jag IRL-Garva... så jävla klockrent! 🙁Helt underbart sett att få ut lite agression på! 🙂 PS: jag är alltså inte arg elelr något på riktigt Ds Jag fular mig bara. Overkill var med på det från första början... 😎
Christofer Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Pazo för helvete sluta kalla folk saker som dom inte är och sluta va otrevlig annars skickar jag PM till nån moderator. 😎
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Pazo för helvete sluta kalla folk saker som dom inte är och sluta va otrevlig annars skickar jag PM till nån moderator. 😎 KOlla föregående inlägg! 😕
Christofer Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Pazo för helvete sluta kalla folk saker som dom inte är och sluta va otrevlig annars skickar jag PM till nån moderator. 😕 KOlla föregående inlägg! 😠 😎
Krokodil Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 (redigerat) Jag genomskådade din lömska plan redan från start 😎 Redigerat 12 augusti 2006 av Krokodil
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag genomskådade din lömska plan redan från start 😕 Dra åt helvete! 😎
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Äsch, det fattar jag väl också. 😠 Hora... 😎 Jamen de vet jag! 😕 Du är för mogen för att inte förstå sånthär! 😳 Krokodil Jag gillar dig mä 😠
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Äsch, det fattar jag väl också. 😠 Hora... 😎 Jamen de vet jag! 😕 Du är för mogen för att inte förstå sånthär! 😳 Krokodil Jag gillar dig mä 😠 Gå och knulla dig sjäv!
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag genomskådade din lömska plan redan från start 😕 Dra åt helvete! 😎 OJDÅ! Här tror man att man var stor... FITTHUVUD! 😠
Christofer Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag genomskådade din lömska plan redan från start 😠 Dra åt helvete! 😕 De här fullt här, dra till himmlen istället 😎
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag genomskådade din lömska plan redan från start 😕 Dra åt helvete! 😎 OJDÅ! Här tror man att man var stor... FITTHUVUD! 😠 Elefantarsel! Rövhål! Kuksugare! Mammaknullare!
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag genomskådade din lömska plan redan från start 😠 Dra åt helvete! 😕 De här fullt här, dra till himmlen istället 😎 Vem fan är du att säga vad jag vill? Rövhål!
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Ni vill bara få mig i säng 😎 Gå och lägg dig! 😕
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag genomskådade din lömska plan redan från start 😕 Dra åt helvete! 😎 OJDÅ! Här tror man att man var stor... FITTHUVUD! 😠 Elefantarsel! Rövhål! Kuksugare! Mammaknullare! WOÄÄÄÄ WOÄÄÄÄ WOÄÄÄÄ!!! FUCKING BITCHSLAP ASRAPING MOTHERFUCKER!!! SUG KUK DIN JÄVLA HORKNULLARE GÅ Å DÖ Å BLI VÅLDTAGEN PÅ ALLA MÖJLIGA VISS! JÄVLA FITTA!
Pico Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag genomskådade din lömska plan redan från start 😱 Dra åt helvete! 😠 😆
Recommended Posts