Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 😳 Synd att ur så kort då ☺️😆😆😛😄 VAFAN har det med saken att göra? Jag är så jävligt mkt snabbare än de flesta så vad ha en kukstorlek med denhär skiten att göra?
Overkill Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 😆 Synd att ur så kort då ☺️😛 😄 😛 😄 VAFAN har det med saken att göra? Jag är så jävligt mkt snabbare än de flesta så vad ha en kukstorlek med denhär skiten att göra? Vadå kukstorlek? 😆 Idag förstår jag dig inte riktigt. Det jag menade var ju att är man kort är dte ju svårare att slå ner någon. Är du 2 och en halv meter är dte ju lättare att slå ner någon. Det var så jag menade 😳
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 😛 Synd att ur så kort då ☺️😄 😛 😄 😄 VAFAN har det med saken att göra? Jag är så jävligt mkt snabbare än de flesta så vad ha en kukstorlek med denhär skiten att göra? Vadå kukstorlek? 😆 Idag förstår jag dig inte riktigt. Det jag menade var ju att är man kort är dte ju svårare att slå ner någon. Är du 2 och en halv meter är dte ju lättare att slå ner någon. Det var så jag menade 😳 JA? JAG HAR FAN INTE PÅSTÅT NÅGOT ANNAT.. JAG LA BARA EN SVORDOM FRAMFÖR STORLEK DIN LILLSKIT! 😆
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😳☺️😆
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😆😳😆 Vad har du inte gjort? ☺️
Overkill Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 ☺️ Vilken ... ööhm ... trevlig stämning det blev här nu då 😳
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 ☺️ Vilken ... ööhm ... trevlig stämning det blev här nu då 😳 nämen oj. Pallar inte lillskiten med de vuxnas stora ord?
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😆😳😛 Vad har du inte gjort? ☺️ Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😆
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😆😳😛 Vad har du inte gjort? ☺️ Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😆 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!!
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😛😳😄 Vad har du inte gjort? ☺️ Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😆 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 😆
Christofer Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Cat fight!!! Kallar du mig för en tjej? Nej, men du beter dig som en sur gammal kärring. ☺️ Lynx och alla andra som gillar Maiden kolla min tråd "Hårdrock och Metal nyheter" har postat en länk till en ny låt
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😳😕🙁 Vad har du inte gjort? 😎 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😠 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 😠 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill.
Christofer Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Men hur fan är det fatt då? 😎 Han är väl påtänd ellet så har han fått en smäll i huvet
Micke H Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😳😕🙁 Vad har du inte gjort? 😎 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😠 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 😠 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Samtal? Du satt och kallade stackars Sebbe för fula namn? Du beter dig som en jävla barnunge. Gå till sandlådan och lek istället, det verkar passa din nivå bättre. 🙁
Overkill Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😳😕🙁 Vad har du inte gjort? 😎 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😠 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 😠 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Jag är inte liten!!! 😳🙁🙁
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vafan vet du om det din hora? Vad har jag gjort? 😳😕🙁 Vad har du inte gjort? 😎 Dö, din jävla hora. Vad fan har jag gjort dig? Gå och dö! 😠 Vafan vill du!?!? Det var ju din fetröv som la sig in där du fucking inte hör hemma! Fitthuvud!! Visst, och du och din stora röv är den enda som har tillåtelse att skriva här? Har du tappat både humöret och humorn? Gå och bli våldtagen ute på stan istället för att skapa dålig stämning här! 😠 VA? Vafan säger du ungjävel! Jag vet väl fan att ni får skriva här hur mkt fan ni vill.jag har fan inte sagt annat! Men nu riktade ditt jävla tryne mot mitt samtal med lilla overkill. Samtal? Du satt och kallade stackars Sebbe för fula namn? Du beter dig som en jävla barnunge. Gå till sandlådan och lek istället, det verkar passa din nivå bättre. 🙁 OJDÅ! Här tror man att man är Fucking stor och så jävla rolig. KOm ihåg vem som är äldst ungjävel...
Recommended Posts