Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😆 Det var inte meningen 😆 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😛 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Typ dryga lismare... 😕😆
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De fanns en bild på mig från i fredas. men man ser inte mitt hår påden direkt 😕
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De fanns en bild på mig från i fredas. men man ser inte mitt hår påden direkt 😕 Och hur fan är det möjligt? 😆
Dark Of Light Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Snygg avatarh Granh! Den ser... kul ut. Snygg avatar DoL..den ser... spetsig ut... ja.. Eller latexeig..? Funderar på att byta... Det kliar... Svettigt ju.. Funderar också på att byta. Börjar få lite ont i magen av att dricka så mkt juice... Jag förstår det. Jag för min del har försökt knäppa översta knappen i min tröja i flera månader. Funderar att byta kepsen och juicen mot champagneblött hår och solglasögon NÄÄÄEH!!! Som sagt var. Jag efterlyser en nyklippt Pazo avatar.... Eller var det ett nytaget kort med en nyklippt Pazo... Som avatar..? Jo, så var det.
Dark Of Light Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De fanns en bild på mig från i fredas. men man ser inte mitt hår påden direkt 😕 Hade på dig byxor förstås?? 😆😆
mornel Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😛 Haha, jo, jag kom på det 😆 Det var inte meningen 😆 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😆 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Typ dryga lismare... 😕😆 😆
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Snygg avatarh Granh! Den ser... kul ut. Snygg avatar DoL..den ser... spetsig ut... ja.. Eller latexeig..? Funderar på att byta... Det kliar... Svettigt ju.. Funderar också på att byta. Börjar få lite ont i magen av att dricka så mkt juice... Jag förstår det. Jag för min del har försökt knäppa översta knappen i min tröja i flera månader. Funderar att byta kepsen och juicen mot champagneblött hår och solglasögon NÄÄÄEH!!! Som sagt var. Jag efterlyser en nyklippt Pazo avatar.... Eller var det ett nytaget kort med en nyklippt Pazo... Som avatar..? Jo, så var det. Meh! Ro hit en digikamera så äre lätt fixat! måste bara skaffa mig lite snygga poser först! 😕
Christofer Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pico? mm? kan du försöka förklara detta för mig igen för jag är nog fan dum i huvet: princip; försök sätta ihop flera riff... Att kopiera någon annans upplägg på en låt kan vara (om än lite tråkigt) jäkligt nyttigt, man lär sig mycket. Nu är du en rockare har jag förstått, men det är troligen inte bortkastad tid att försöka göra en klassisk poplåt ändå. Typ med hela kitet av intro, refränger, verser, tonarts- och tempohöjningar och hela baletten. Har du, genom din musikkariär, fått ihop två egna riff? Spela det ena och när det har gått ett varv, prova spela det andra tätt inpå. 😕 Vet inte hur jag skall göra för att bli tydligare? 1, japp 2, menar du som Metallicas Enter sandman? där dom har riffet som dom spelar 3 gånger och sen kommer en "svans" efter de (om du har hört den) Skulle vilja påstå att många låtar består av mer än bara ett riff. Spela några ackord och kalla dem vers, byt sedan ut något ackord, eller byt följd eller gör whatever, och kalla det refräng. 😆 ok? tack 😆
Dark Of Light Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 (redigerat) 😕😆 Men det ÄR fullt normalt ska du veta Grahn. Redigerat 8 maj 2006 av Dark Of Light
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😄 Det var inte meningen 😆 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😆 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Typ dryga lismare... 😕😄 😆 Humour incompatibility detected! Call your local support center! 😆😛
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😛 Det var inte meningen 😕 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😆 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Så det är skillnad i status på Fred Perry och Lacoste? Jag har bägge iofs. Fast Fred Perry är bättre kvalitet. Dyrare än Lacoste på NK dessutom. 😆
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pazo, jag har en rak apparat... (Fan va snuskigt det blev 😕 ) 😆 😆
mornel Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😄 Det var inte meningen 😆 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😆 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Typ dryga lismare... 😕😄 😆 Humour incompatibility detected! Call your local support center! 😆😛 Äh, jag hajade.
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pico? mm? kan du försöka förklara detta för mig igen för jag är nog fan dum i huvet: princip; försök sätta ihop flera riff... Att kopiera någon annans upplägg på en låt kan vara (om än lite tråkigt) jäkligt nyttigt, man lär sig mycket. Nu är du en rockare har jag förstått, men det är troligen inte bortkastad tid att försöka göra en klassisk poplåt ändå. Typ med hela kitet av intro, refränger, verser, tonarts- och tempohöjningar och hela baletten. Har du, genom din musikkariär, fått ihop två egna riff? Spela det ena och när det har gått ett varv, prova spela det andra tätt inpå. 😕 Vet inte hur jag skall göra för att bli tydligare? 1, japp 2, menar du som Metallicas Enter sandman? där dom har riffet som dom spelar 3 gånger och sen kommer en "svans" efter de (om du har hört den) Skulle vilja påstå att många låtar består av mer än bara ett riff. Spela några ackord och kalla dem vers, byt sedan ut något ackord, eller byt följd eller gör whatever, och kalla det refräng. 😆 ok? tack 😛 Vassego? 😆
Dark Of Light Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pazo, jag har en rak apparat... (Fan va snuskigt det blev 😕 ) 😛 😆 Ja, men vilken avatar det skulle kunna bli... 😆
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😄 Det var inte meningen 😆 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😆 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Typ dryga lismare... 😕😄 😆 Humour incompatibility detected! Call your local support center! 😆😛 Äh, jag hajade. 😄
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😄 Det var inte meningen 😆 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😆 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Typ dryga lismare... 😕😄 😆 Humour incompatibility detected! Call your local support center! 😆😛 Ge mig ett namn! Namn för helvete, Pico!!! *riktar pistolen mot Picos tinning*
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😄 Det var inte meningen 😆 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😆 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Typ dryga lismare... 😕😄 😆 Humour incompatibility detected! Call your local support center! 😆😛 Ge mig ett namn! Namn för helvete, Pico!!! *riktar pistolen mot Picos tinning* Sigourney Weaver... there ya go.
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😛 Det var inte meningen 😆 Hmm...då var jag en bratz igår med... Svarta jeans och Fred Perry piké... Har alltid varit en bratz då... 😆 Det låter mer som jag. Vilka brats har svarta jeans och fred perry-kläder!? Typ dryga lismare... 😕😄 😆 Humour incompatibility detected! Call your local support center! 😆😛 😄😄😄 !!!
Dark Of Light Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Skönt drag i Längsta idag... 😆 Man skulle kunna tro att vi är nära 3000 ju... 😕
mornel Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Skönt drag i Längsta idag... 😕 Verkligen. Det är trevligt att vara på besök. Känns som gamla tider.
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Ja men slutAA SNACKA TYSKA FÖR HELVETE!!!! 😕 ...visst är det tyska, Pazo? 😆 😆 😛😆 !!! Är du så norrländsk? 😆 He kun du ta o fethajja att en jer! Jer man he? Den här skylten är äkta. Den satt i trapphuset i Piteå. Norrland! 😆😄😄
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 vad gör ni? Jag lär mornel hur man säger "Men ha en bra dag" på krypterad hebreiska. Pazo får brunsttips av Grahn, och musik har just sålt sin bostadsrätt på månen för att flytta till Nepal. Självdå?
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pico glömde det viktigaste: Han har druckit eller ätit nåt olämpligt! 😕
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag lär mornel hur man säger "Fuch the polis. Men ha det så bra." på krypterad hebreiska. 😕
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Skönt drag i Längsta idag... 😆 Verkligen. Det är trevligt att vara på besök. Känns som gamla tider. mmm. det gör ju det 😕
Christofer Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 (redigerat) vad gör ni? Jag lär mornel hur man säger "Men ha en bra dag" på krypterad hebreiska. Pazo får brunsttips av Grahn, och musik har just sålt sin bostadsrätt på månen för att flytta till Nepal. Självdå? sitter här i min ensamhet och lyssnar på Behemoth - Conquer All för 65:e gången 😕 och headbangar Redigerat 8 maj 2006 av Christofer
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pico glömde det viktigaste: Han har druckit eller ätit nåt olämpligt! 😆 Jag fick fyra korvbröd instoppade i min mage av Pazo tidigare idag. Tror det hände något i den vevan... 😕
Recommended Posts