Christofer Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Fan va skönt de är att headbanga när man lirar gura 😆😆😆 synd bara att jag alltid fasnar med håret i guran 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Overkill, ska du köpa leksakstrumset? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Japp! Hade tänkt mig något sånt här: Men om jag har råd kanske jag ska köpa till en extra cymbal 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Trumset är överskattade. Det räcker med några kastruller och kastrull-lock. Kolla bara på Metallicas senaste skiva. 😳😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳 Äsch, det är bara deras senaste plattor som suger. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳 Äsch, det är bara deras senaste plattor som suger. 😉 Nä 😄 Lars är kass och James är dum i huvudet 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Må så vara, men Master of Puppets och Black Album är grymt bra album. Allt efter det suger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 😳 Lars är ändå kass 😉😄 Måste säga att James lever verkligen upp till rockimagen på dokumentären ("Grabbar, jag måste dra klockan fyra så då får ni också åka hem.") 😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Jag ändrar mig. Dokumentären är det enda bra dom gjort efter Black Album. Den var riktigt rolig. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Förresten, jag vet att Lars suger. Men låtarna kan vara bra för det. Man behöver inte vara Mike Portnoy för att göra bra musik. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Jag vet men Lars är dålig! 😳😉 Och dokumentären var riktigt underhållande! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Den var så bra så jag köpte den på DVD. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Overkill, ska du köpa leksakstrumset? För att svara på frågan då, ja jag ska köpa ett digitalt trumset 😳😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Vad lång tid det tog att svara på frågan. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Vad lång tid det tog att svara på frågan. 😳 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Vad fan är Neo-folk för genre? Ny folkmusik? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Vad fan är Neo-folk för genre? Ny folkmusik? 😳 Neko? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Nåja, vad det än är, så gillar jag det. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Lyssnar nu på Hjalle och Heavy! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Nåja, vad det än är, så gillar jag det. 😳 Vart hittade du det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Nåja, vad det än är, så gillar jag det. 😎 Vart hittade du det? Fick tips av en polare om bandet Harvest Rain, som efter lite research spelar Neo-folk, eller Dark Rock kallas det också. Inte en distad gitarr så långt ögat kan nå, men akustiska gitarrer, flöjter och andra blåsinstrument vimlar det av. Och jag jag gillar det. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Fan, jag håller på å äter upp mina chips! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Trumset är överskattade. Det räcker med några kastruller och kastrull-lock. Kolla bara på Metallicas senaste skiva. 😄😎 AHAHAHAHA!!!!!!!!! 😆😆😆😆😆😆😆 de va fan de bästa jag läst på länge 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Fan, jag håller på å äter upp mina chips! 😄 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Bjussa. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 jag som hade tänkt att spara dem till en eventuell film ikväll nu slutar jag äta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Lycka till 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Lycka till 😄 japp. tog ett glas med juive ist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts