Christofer Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Fan va skönt de är att headbanga när man lirar gura 😆😆😆 synd bara att jag alltid fasnar med håret i guran 😆😆
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Japp! Hade tänkt mig något sånt här: Men om jag har råd kanske jag ska köpa till en extra cymbal 😳
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Trumset är överskattade. Det räcker med några kastruller och kastrull-lock. Kolla bara på Metallicas senaste skiva. 😳😉
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳 Äsch, det är bara deras senaste plattor som suger. 😉
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳 Äsch, det är bara deras senaste plattor som suger. 😉 Nä 😄 Lars är kass och James är dum i huvudet 😄 :D
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Må så vara, men Master of Puppets och Black Album är grymt bra album. Allt efter det suger...
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 😳 Lars är ändå kass 😉😄 Måste säga att James lever verkligen upp till rockimagen på dokumentären ("Grabbar, jag måste dra klockan fyra så då får ni också åka hem.") 😄😄😄
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag ändrar mig. Dokumentären är det enda bra dom gjort efter Black Album. Den var riktigt rolig. 😳
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Förresten, jag vet att Lars suger. Men låtarna kan vara bra för det. Man behöver inte vara Mike Portnoy för att göra bra musik. 😳
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag vet men Lars är dålig! 😳😉 Och dokumentären var riktigt underhållande! 😄
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Overkill, ska du köpa leksakstrumset? För att svara på frågan då, ja jag ska köpa ett digitalt trumset 😳😉
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Vad fan är Neo-folk för genre? Ny folkmusik? 😳 Neko? 😉
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Nåja, vad det än är, så gillar jag det. 😳 Vart hittade du det?
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Nåja, vad det än är, så gillar jag det. 😎 Vart hittade du det? Fick tips av en polare om bandet Harvest Rain, som efter lite research spelar Neo-folk, eller Dark Rock kallas det också. Inte en distad gitarr så långt ögat kan nå, men akustiska gitarrer, flöjter och andra blåsinstrument vimlar det av. Och jag jag gillar det. 😄
Christofer Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Trumset är överskattade. Det räcker med några kastruller och kastrull-lock. Kolla bara på Metallicas senaste skiva. 😄😎 AHAHAHAHA!!!!!!!!! 😆😆😆😆😆😆😆 de va fan de bästa jag läst på länge 😆😆
Pazo Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 jag som hade tänkt att spara dem till en eventuell film ikväll nu slutar jag äta!
Recommended Posts