D Vibe Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Sova var det ja.. Om det går i värmen.. Godnatt pöjks.
Pico Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Morrn på er (eller nåt) Tja per! KÖpt någe nytt instrument på sisstånne? 😉 Nä, bara ett par bilar Det där var min följdfråga till Pazos instrument... hehe, vad blidde det för fordon dårå? 😉 Köpte en Cheva S10 (alltid nödvändigt med en lastbil i samlingen), sedan blev det en BMW330 Ci Cab (det är ju varmt). Fast jag har sålt den andra BMWn och skall sälja Golfcabben också. Härligt! 😛 Jo, omväxling förnöjer 🙂 Sen har jag skaffat en CombiCamp också om du vet vad det är.... Sån släp-/husvagns-pryl?
Per_a_55 Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Morrn på er (eller nåt) Tja per! KÖpt någe nytt instrument på sisstånne? 😉 Nä, bara ett par bilar Det där var min följdfråga till Pazos instrument... hehe, vad blidde det för fordon dårå? 😉 Köpte en Cheva S10 (alltid nödvändigt med en lastbil i samlingen), sedan blev det en BMW330 Ci Cab (det är ju varmt). Fast jag har sålt den andra BMWn och skall sälja Golfcabben också. Härligt! 😛 Jo, omväxling förnöjer 🙂 Sen har jag skaffat en CombiCamp också om du vet vad det är.... Sån släp-/husvagns-pryl? Här är ekipaget på väg hem från bohuslän i lördags.....
Per_a_55 Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Nä, nu ska jag knoppa in, skall upp tidigt och åka till Helsingborg med min käre far som skall trycka några grafiska blad där. Natt på er.
Micke H Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Nu ska jag dra Lynxo! Vi hörs senare idag! 😳 Hejdå! 🙁
Christofer Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 CUICA ifall ni undrade... 😠 Om vi inte undrar då?
Bullfrog Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 CUICA ifall ni undrade... 😆 Om vi inte undrar då? 😕 Du visste redan? 😠
Christofer Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 CUICA ifall ni undrade... 😄 Om vi inte undrar då? 😕 Du visste redan? 😆 Jag vet allt och ingenting jag ser allt och ingenting jag känner allt och ingenting och jag hör allt och ingenting 😠
ThomasJ Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 ush o fy.. ! Bakis som en en .. Jag vet inte vad:s hoppas ni alla har det bra ! over and out!
musik (oregistrerad) Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Bakis som en Hottentott kanske? De har djävligt stora utputande arslen nämligen. 😕
ThomasJ Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Bakis som en Hottentott kanske? De har djävligt stora utputande arslen nämligen. 🙂 jasså, jo så kan det ju vara!
Micke H Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Bakis som en Hottentott kanske? De har djävligt stora utputande arslen nämligen. 😆 jasså, jo så kan det ju vara! Har du ett stort arsle, Lådan? 😳
Recommended Posts