Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Jag kan måla en bil sen på fri hand! 😉 Ska bara duscha nu! Är helt söndersvettad! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Overkills bil är gjord på exakt samma sätt som ditt flygplan. 😮 Min flygplanet var snyggare. 🙁 Nähä! Han använde ju sig av grejern som drar streck å cirklar! Jag gjorde allting på fri hand 😳 Eller? 😉 Jo, ioförsig... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 FYFAN VAD KUL! 🙁Foppol alltså! 🙁 Spelade i en liten bandyrink med fyraperslag 😄 Hur jävla skoj som hellst... Jag är typ bra på fotboll 😳 😉 Hmm... Fotboll, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 🙁 Hmm... Nuppa, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😮 Öh, nääh... Jag rör själva... He, he offret för nuppningen i fråga, inte mig själv. Då kallas det för något annat. Man ska inte röra sig mer än vad nuppningen kräver. 🙁 Få se nu... Fotboll... En sorts... Vad heter det... Sport var det ja. Kortbyxor, gräsmatta, vuxna män med leksinnet kvar... Vad behöver man mer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Hah! BOLL var det ja... 😆 😳 Och minst en fot... Eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 FYFAN VAD KUL! 😄Foppol alltså! 😄 Spelade i en liten bandyrink med fyraperslag 😄 Hur jävla skoj som hellst... Jag är typ bra på fotboll 😳 😆 Hmm... Fotboll, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Hmm... Nuppa, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Öh, nääh... Jag rör själva... He, he offret för nuppningen i fråga, inte mig själv. Då kallas det för något annat. Man ska inte röra sig mer än vad nuppningen kräver. 😆 Få se nu... Fotboll... En sorts... Vad heter det... Sport var det ja. Kortbyxor, gräsmatta, vuxna män med leksinnet kvar... Vad behöver man mer? Det var en snyg tjej med å spelade 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 FYFAN VAD KUL! 😄Foppol alltså! 😄 Spelade i en liten bandyrink med fyraperslag 😄 Hur jävla skoj som hellst... Jag är typ bra på fotboll 😳 😆 Hmm... Fotboll, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Hmm... Nuppa, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Öh, nääh... Jag rör själva... He, he offret för nuppningen i fråga, inte mig själv. Då kallas det för något annat. Man ska inte röra sig mer än vad nuppningen kräver. 😆 Få se nu... Fotboll... En sorts... Vad heter det... Sport var det ja. Kortbyxor, gräsmatta, vuxna män med leksinnet kvar... Vad behöver man mer? Det var en snyg tjej med å spelade 😄 😉 Aah! And you figured that you would score? 😄 Nå, blev det någon steamy dressingroom, efteråt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 FYFAN VAD KUL! 😄Foppol alltså! 😄 Spelade i en liten bandyrink med fyraperslag 😄 Hur jävla skoj som hellst... Jag är typ bra på fotboll 😳 😳 Hmm... Fotboll, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Hmm... Nuppa, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😆 Öh, nääh... Jag rör själva... He, he offret för nuppningen i fråga, inte mig själv. Då kallas det för något annat. Man ska inte röra sig mer än vad nuppningen kräver. 😉 Få se nu... Fotboll... En sorts... Vad heter det... Sport var det ja. Kortbyxor, gräsmatta, vuxna män med leksinnet kvar... Vad behöver man mer? Det var en snyg tjej med å spelade 😄 😄 Aah! And you figured that you would score? 😄 Nå, blev det någon steamy dressingroom, efteråt? hahahaha... Näää 😆 Tog ju en dusch nu. fast för mig själv 😄 Men en del "närstrider" blev det allt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Tog ju en dusch nu. fast för mig själv 😳Men en del "närstrider" blev det allt 😆 I duschen, nyss menar du? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Stolpe in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Tog ju en dusch nu. fast för mig själv 😳 Men en del "närstrider" blev det allt 😳 I duschen, nyss menar du? 😳 Nänä! inget sånt nu! Tar nog tredje för dagen senare isf! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Är förfän jävligt trött nu. Ska nog ta två mackor ett glas juice å sen lägga mig 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Har blitt sjuk... eller sjukare... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 FYFAN VAD KUL! 😆Foppol alltså! 😉 Spelade i en liten bandyrink med fyraperslag 😄 Hur jävla skoj som hellst... Jag är typ bra på fotboll 😳 😆 Hmm... Fotboll, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Hmm... Nuppa, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Hmm... Duscha, va? Då måste man, vad heter det..? ...Röra på sig va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Tog ju en dusch nu. fast för mig själv 😉 Men en del "närstrider" blev det allt 😆 I duschen, nyss menar du? 😆 Nänä! inget sånt nu! Tar nog tredje för dagen senare isf! 😳 😳 He, he... Hm. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 FYFAN VAD KUL! 😄Foppol alltså! 😄 Spelade i en liten bandyrink med fyraperslag 😄 Hur jävla skoj som hellst... Jag är typ bra på fotboll 😆 😳 Hmm... Fotboll, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Hmm... Nuppa, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😆 Hmm... Duscha, va? Då måste man, vad heter det..? ...Röra på sig va? Du kallar det för vad du vill... 😳 Förövrigt MÅSTE du inte "röra dig" i duschen... Hade en polare som kom på sin lillebror med "the dirty deed" i duschen, så han stövlar in med ett självbelåtet leende och frågar; -Så, vad håller du på med då? Varvid lillerbror svarar; -...Öh, tvättar kuken fort? 😄😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Godnatt på er! Puss puss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Natti! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 FYFAN VAD KUL! 😄Foppol alltså! 😄 Spelade i en liten bandyrink med fyraperslag 😄 Hur jävla skoj som hellst... Jag är typ bra på fotboll 😆 😳 Hmm... Fotboll, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😳 Hmm... Nuppa, va. Då måste man, vad heter det..? ... Röra på sig va? 😆 Hmm... Duscha, va? Då måste man, vad heter det..? ...Röra på sig va? Du kallar det för vad du vill... 😳 Förövrigt MÅSTE du inte "röra dig" i duschen... Hade en polare som kom på sin lillebror med "the dirty deed" i duschen, så han stövlar in med ett självbelåtet leende och frågar; -Så, vad håller du på med då? Varvid lillerbror svarar; -...Öh, tvättar kuken fort? 😄😉 Det ska väl storebror skita i!! Eller var han gay? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 1 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) 1 medlem(mar): Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Hört talas om Photoshop? 😄 På en höft, är inte de nått bildprogram som man kan använda för att få en hel del ytterst konstiga bilder med? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Morrn 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Nusse? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Nusse? 🙂 😛 Du anar inte hur rätt du har!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 (redigerat) Jag har growlat i ca en timme 😛 de va väldigt skönt. 🙂 Redigerat 7 augusti 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Nusse? 😳 Du anar inte hur rätt du har!! 😄 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Hejhej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts