Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Hej!

Till Frihamnspiren åker du bäst kollektivt. Närmaste hållplats är Frihamnen, där spårvagnarna 2, 5 och 13 passerar.

Så här går du till Frihamnspiren från hållplatsen; gå upp på viadukten mot Frihamnen, och följ vägvisningen mot piren.

Du kan också ta en promenad över Götaälvbron från centrum = från Drottningtorget, alltså från Centralstationen. Välj gångbanan på den västra sidan och gå nedför trappan på andra sidan älven.

🙂

:musik

Vi parkerade vid (franska?) frihamnen och gick mot kajskjul åtta där Jonas Torrestad och Wictoria Nilsson uppträdde (senare även Linda Bengtzing). Jonas har spelat i samma band som pappa 😎

Iaf så gick vi mot de där båtarna som kör över älven men det var världens kö så vi gick över bron. De var fullt med folk och eftersom jag var den ende (av sex stycken) som ville se Hellacopters så gick vi tillbaka. 😮 Sen var dte Chiquita (ett dansband 😆) vid kajskjul åtta och där såg jag en kvinna som skällde ut sin man rejält efter att han hånglat med en annan tjej 😆🙂

Någon som såg den enorma båten som låg i (franska?) frihamnen? En grymt stor lustjakt med helikopter och stor besättning. Den var från Georgetown och båten hette "Samar".

Kul var det iaf! 😎

Idag var jag i Lysekil och badade hela dagen väldigt roligt det med 😆

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.