Christofer Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Hejhej. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Men tja! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Jag har kört volleybol. Blev dock bara två sett. Dumma svenskarna verkar ju inte tåla lite värme 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Vad tråkiga ni är 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Titta! Ett flygplan! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Det tog mig 3 timmar att skriva detta inlägg. SÅ varmt är det... 😮 Vaarmt är det! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Dumma svenskarna verkar ju inte tåla lite värme 😮 🙁 tål du 6- i T-tröja på vintern? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Dumma svenskarna verkar ju inte tåla lite värme 😏 😠 tål du 6- i T-tröja på vintern? 😏 Japp 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Dumma svenskarna verkar ju inte tåla lite värme 😏 😠 tål du 6- i T-tröja på vintern? 😏 Japp 😎 kul för dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Ja, kanske det 😏 Läget då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Ja, kanske det 😏 Läget då? bra, själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Ja, kanske det 😏 Läget då? bra, själv då? De är bra 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Vad tycker du om mitt fina flygplan? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Vad tycker du om mitt fina flygplan? 😏 Var är de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Vad tycker du om mitt fina flygplan? 😏 Var är de? Lynxos signaturbild 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Vad tycker du om mitt fina flygplan? 😏 Var är de? Lynxos signaturbild 😏 ©oolt 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Vad tycker du om mina målningar? 😏 (dåliga bilder) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 De är Coola de också 😏 Sådär skönt udda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Foppol klockan 19.30. hoppas min hälsena pallar det bara. Den gör ont 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Pazo, jag blev tvungen att förminska din fina bild rätt rejält. Neko gillade inte att den var så stor... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 hihi... 😳 😄 Waw 😮 hur fick du till de där? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Hört talas om Photoshop? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Hejsan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Heeeeej! 😮🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Lite kär i er, tror jag 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Hej! Till Frihamnspiren åker du bäst kollektivt. Närmaste hållplats är Frihamnen, där spårvagnarna 2, 5 och 13 passerar. Så här går du till Frihamnspiren från hållplatsen; gå upp på viadukten mot Frihamnen, och följ vägvisningen mot piren. Du kan också ta en promenad över Götaälvbron från centrum = från Drottningtorget, alltså från Centralstationen. Välj gångbanan på den västra sidan och gå nedför trappan på andra sidan älven. 🙂 :musik Vi parkerade vid (franska?) frihamnen och gick mot kajskjul åtta där Jonas Torrestad och Wictoria Nilsson uppträdde (senare även Linda Bengtzing). Jonas har spelat i samma band som pappa 😎 Iaf så gick vi mot de där båtarna som kör över älven men det var världens kö så vi gick över bron. De var fullt med folk och eftersom jag var den ende (av sex stycken) som ville se Hellacopters så gick vi tillbaka. 😮 Sen var dte Chiquita (ett dansband 😆) vid kajskjul åtta och där såg jag en kvinna som skällde ut sin man rejält efter att han hånglat med en annan tjej 😆🙂 Någon som såg den enorma båten som låg i (franska?) frihamnen? En grymt stor lustjakt med helikopter och stor besättning. Den var från Georgetown och båten hette "Samar". Kul var det iaf! 😎 Idag var jag i Lysekil och badade hela dagen väldigt roligt det med 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Lite kär i er, tror jag 😮 Nämen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts