Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Finns ölglass? De finns halapeñoglass så visst. varför int.. bara att låta en ölburk stå i frysen tills den spräcks 😕
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Vafan e halapeñoglass? 😕 Ehm.. du vet chilin man har på pizza? (pfefferoni? ) Tänk dig göra glass av de 🙁
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Vafan e halapeñoglass? 😕 Ehm.. du vet chilin man har på pizza? (pfefferoni? ) Tänk dig göra glass av de 🙂 Jaha! 🙁 ..har du käkat sånna? Nae. Jag var int så dum 😛
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Vafan e halapeñoglass? 😕 Ehm.. du vet chilin man har på pizza? (pfefferoni? ) Tänk dig göra glass av de 😛 Jaha! 🙁 ..har du käkat sånna? Nae. Jag var int så dum 😛 🙂 Kall glass man blir het av... 😛 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Vafan e halapeñoglass? 😕 Det är en typ av spanskt glas som är tjockare än vanligt glas! Därav dom 2 S:en...
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Vafan e halapeñoglass? 😕 Det är en typ av spanskt glas som är tjockare än vanligt glas! Därav dom 2 S:en... Vafan snackaru om? 🙁
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 halapeñoglass Menar du inte jalapeñoglass nu? Eller är halapeño nån märklig spansk stavningsvariant? 😕
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 halapeñoglass Menar du inte jalapeñoglass nu? Eller är halapeño nån märklig spansk stavningsvariant? 🙂 LOL! är fan inne i dehär med svenska språket nu alltså 🙁 Stavade mitt egna namn med ck igår 😕
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 halapeñoglass Menar du inte jalapeñoglass nu? Eller är halapeño nån märklig spansk stavningsvariant? 😕 [15:45] -Pazo->: Alltid lika skönt att rätta svenskar på svenska 🙁 [15:45] Pico: Förlåt? [15:45] -Pazo->: ja... när man rättar svenskar på det svenska språket alltså... [15:45] -Pazo->: att en svenne skriver fel å jag rätta honom :A (Linusaliserandet fick en till dimension)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Vafan e halapeñoglass? 🙁 Det är en typ av spanskt glas som är tjockare än vanligt glas! Därav dom 2 S:en... Vafan snackaru om? 😛 Skojar bara lite 😕🙂
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Vafan e halapeñoglass? 🙁 Det är en typ av spanskt glas som är tjockare än vanligt glas! Därav dom 2 S:en... Vafan snackaru om? 😛 Skojar bara lite 😕🙂 Jävla tönt...
Christofer Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pico? mm? kan du försöka förklara detta för mig igen för jag är nog fan dum i huvet: princip; försök sätta ihop flera riff... Att kopiera någon annans upplägg på en låt kan vara (om än lite tråkigt) jäkligt nyttigt, man lär sig mycket. Nu är du en rockare har jag förstått, men det är troligen inte bortkastad tid att försöka göra en klassisk poplåt ändå. Typ med hela kitet av intro, refränger, verser, tonarts- och tempohöjningar och hela baletten.
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Hähä 😆 Yo puedo hablar español sinque la mayoria de ustedes entiendan! haha! Tenco que practicar mi ortografia un poco creo.
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Pico? mm? kan du försöka förklara detta för mig igen för jag är nog fan dum i huvet: princip; försök sätta ihop flera riff... Att kopiera någon annans upplägg på en låt kan vara (om än lite tråkigt) jäkligt nyttigt, man lär sig mycket. Nu är du en rockare har jag förstått, men det är troligen inte bortkastad tid att försöka göra en klassisk poplåt ändå. Typ med hela kitet av intro, refränger, verser, tonarts- och tempohöjningar och hela baletten. Har du, genom din musikkariär, fått ihop två egna riff? Spela det ena och när det har gått ett varv, prova spela det andra tätt inpå. 😆 Vet inte hur jag skall göra för att bli tydligare?
Christofer Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 jag är beroende av Behemoth - Conquer All 😄 har lyssnat på den ca 50 gånger idag och jag älskar att headbanga till den 😆
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Hähä 😄 Yo puedo hablar español sinque la mayoria de ustedes entiendan! haha! Tenco que practicar mi ortografia un poco creo. El shut the fuck upo! 😆
mornel Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Hähä 😄 Yo puedo hablar español sinque la mayoria de ustedes entiendan! haha! Tenco que practicar mi ortografia un poco creo. El shut the fuck upo! 😆 😎
Recommended Posts