Micke H Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Å andra sidan så drar de rackarna åt sig rätt mycket damm också 😆 /Daniel Dina synthar behöver inte intoneras, stämma ner, byta strängar, osv... 🥰 Man skulle ha blivit synthist istället... 🥰
D Vibe Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Å andra sidan så drar de rackarna åt sig rätt mycket damm också 😉 /Daniel Dina synthar behöver inte intoneras, stämma ner, byta strängar, osv... 🙂 Man skulle ha blivit synthist istället... 😎 Njäe, men jag ha åtminstone en synth som behöver stämmas 😛 /Daniel
Overkill Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Å andra sidan så drar de rackarna åt sig rätt mycket damm också 😉 /Daniel Dina synthar behöver inte intoneras, stämma ner, byta strängar, osv... 🙂 Man skulle ha blivit synthist istället... 😎 😛
Overkill Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Vart ska WHere the action is vara i Gbg ikväll? 😳
Overkill Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 🙂 19.30 The Hellacopters Frihamnspiren 21.00 Backyard Babies Det vill jag se! Tyvärr ska jag dit med sex stycken som inte vill se det 😳😆
Micke H Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Detta är Where the action is! *pekar på brallorna*
musik (oregistrerad) Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Hej! Till Frihamnspiren åker du bäst kollektivt. Närmaste hållplats är Frihamnen, där spårvagnarna 2, 5 och 13 passerar. Så här går du till Frihamnspiren från hållplatsen; gå upp på viadukten mot Frihamnen, och följ vägvisningen mot piren. Du kan också ta en promenad över Götaälvbron från centrum = från Drottningtorget, alltså från Centralstationen. Välj gångbanan på den västra sidan och gå nedför trappan på andra sidan älven. :musik
musik (oregistrerad) Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Igår spelade Soundtrack of our lives där, men jag är "däckad" av relativt ny medicin, så det blir inget. Denna helgen.
Linus Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 En tjej solar topples utanför köksfönstret! 😄 😄🙂 Du vet vad du måste göra... 😉 Jag vann! 😄 Jag förstår inte...
Micke H Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Antagligen satt Pazo och Overkill och spelade något spel, något som inte alls hade med topless-tjejen att göra...
Pazo Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Antagligen satt Pazo och Overkill och spelade något spel, något som inte alls hade med topless-tjejen att göra... Lynxo har rätt 😉
Micke H Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Antagligen satt Pazo och Overkill och spelade något spel, något som inte alls hade med topless-tjejen att göra... Lynxo har rätt 😉 Jag har alltid rätt. 😄 Förresten, jag är bäst. 🙂
Pico Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 😆 HUr gåre mä brossan? 😄 Han håller sig relativt lugn... eller ja båda. 😄
Christofer Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Antagligen satt Pazo och Overkill och spelade något spel, något som inte alls hade med topless-tjejen att göra... 😛 Lynxo har rätt 🙂 Jag har alltid rätt. 😉 Förresten, jag är bäst. 😎 *host* Ingen komentar. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 ...får inte glömma att köpa nytt badsalt...
musik (oregistrerad) Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Hej Chris!! 😆 Du som är "väl bevandrad" 🙁 bland indiska trummor, tablas... ...när man stämmer dem ned och uipp så ska man knacka på sargen med en stämhammare. Att man kan knacka ned en sarg fattar jag, men hur knackar man upp en sarg?? Finstämning sker ju sedan med de där träbitarnas placering på sidan av Dayan-trumman (den mindre av de två). 😆 :musik
Christofer Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Hej Chris!! 😆 Du som är "väl bevandrad" 😆 bland indiska trummor, tablas... ...när man stämmer dem ned och uipp så ska man knacka på sargen med en stämhammare. Att man kan knacka ned en sarg fattar jag, men hur knackar man upp en sarg?? Finstämning sker ju sedan med de där träbitarnas placering på sidan av Dayan-trumman (den mindre av de två). 🙁 :musik Man knackar väl på undersidan av sargen så dom kommer i rätt höjd...eller? 🙁
Recommended Posts