Micke H Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Min avatar är viktigare än din karriär! Eller... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Min avatar är viktigare än din karriär! Eller... 😕 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Nån som hört talas om Gentle Giant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Naana kudden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Sitter och kollar på min jam video och jag har upptäkt att en hel del smågrejer jag gör kan jag använda till nåra låtar som jag håller på med 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Hej Pico. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Hej Pico. 😕 Tja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Hej Pico. 😎 Tja! Läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Hej Pico. 😮 Tja! Läget? Som vanligt.. 😎 Lite TV nu osså sova sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Nä...Allvarligt talat. God natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Morrn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Go'morron 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Hej 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 tåsvett någon? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Hej Chris! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Hej Chris! Hej Musik, hur e läget? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Pitt i Anna Nej, förlåt... Pytt i Panna. Idag. Igen. Chris, det är rätt bra. 😛 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Hej grabbar! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Fan vad jag älskar att rengöra gitarren och sätta på nya strängar. Den känns helt ny igen! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 ..på de vitalare delarna... Ikväll ska jag spela Hammondorgel!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Jag saknar musiks gamla avvy 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 🙂 Hammond... Jag älskar Hammond... och öl... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 min pc spinner... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Vilken del av gbg bor du på Musik? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 😳 Och sen blodblåsorna jag fick när man var ung i trummandet. och allmäna blåsor iof också 😕 Jag har skurit mig på en sträng... 😕 Och fått blåsor på fingertopparna i början av karriären... Och slagit i huvudet i en cymbal... 😳 Sen bedövade jag lillfingret en gång när jag slog trumpinnen mot den. Det började göra förjävla ont sen 😛 Jag har headbangat huvudet i basistens huvud...det blev ett stort blåmärke i pannan. 😳 Alla gånger jag missat golvpukan och slagit mig rakt på knäskålen med trumpinnen. AJ! 😛 Jag har fått huvudet på en gitarr inkörd rätt mellan benen...och klarade av att fortsätta spela...men någon back-up-sång blev det inte... 😳 Jag har slagit mig på pungen med stocken 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Vilken del av gbg bor du på Musik? 😕 Partille har ajg för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts