Christofer Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Tjattar med Sebbe, Hacke, Grahn, Pazo, Pluffo och Linus! 😆 😆 Undrar varför jag inte är me på listan 😆 Därför att jag menade i en och samma konversation? 😄 Jaha. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Nej, nu ska jag slita mig från datorn för att kika på en film jag hyrt. "V for Vendetta" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! 🙂 Det märks när du är brunstig, Pazo 😄 Då skulle du hört på MSN igår ☺️😮 Pazo, berätta nu! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! 😆 Det märks när du är brunstig, Pazo 😆 Då skulle du hört på MSN igår ☺️😆 Pazo, berätta nu! 😆 Jag kommer int ihåg! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Jag är klar med en till låt! 😆 Och jag stog inte med i räknaren längst ner 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! 😆 Det märks när du är brunstig, Pazo 😆 Då skulle du hört på MSN igår ☺️😆 Pazo, berätta nu! 😆 Jag kommer int ihåg! Bullsh*host host*... it Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 In på msn Linus! Du måste ju hör na! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! 😆 Det märks när du är brunstig, Pazo 😆 Då skulle du hört på MSN igår 😄😆 Pazo, berätta nu! 😆 Jag kommer int ihåg! Bullsh*host host*... it JA!!! Nu kom jag ihåg! ☺️😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 (redigerat) Redigerat 1 augusti 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Go'morron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Idag känner jag för att sjunga lite Slayer låtar 😳 sen blir de ju alltid nån Motörhead låt som hänger med av bara farten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Frukost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 😳 Go'morron sötnos 🙁 sovit gott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Du har ju inte hört min nya låt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Skicka nya låten? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Gjort! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Lyssnar! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 drink the rain? 😳 varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Vare bra? Varför drog du? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Vare bra? Varför drog du? 🙁 Han orkade väl inte med mig...som vanligt. 🙁😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Lynx, får man sjunga på Street of Madness (eller ja, growla för de är de ända jag kan)? (om) har du nån text? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts