Christofer Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 Tjattar med Sebbe, Hacke, Grahn, Pazo, Pluffo och Linus! 😆 😆 Undrar varför jag inte är me på listan 😆 Därför att jag menade i en och samma konversation? 😄 Jaha. 😎
D Vibe Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 Nej, nu ska jag slita mig från datorn för att kika på en film jag hyrt. "V for Vendetta"
Overkill Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! 🙂 Det märks när du är brunstig, Pazo 😄 Då skulle du hört på MSN igår ☺️😮 Pazo, berätta nu! 🙂
Pazo Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! 😆 Det märks när du är brunstig, Pazo 😆 Då skulle du hört på MSN igår ☺️😆 Pazo, berätta nu! 😆 Jag kommer int ihåg! 😳
Pazo Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 Jag är klar med en till låt! 😆 Och jag stog inte med i räknaren längst ner 😳
Linus Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! 😆 Det märks när du är brunstig, Pazo 😆 Då skulle du hört på MSN igår ☺️😆 Pazo, berätta nu! 😆 Jag kommer int ihåg! Bullsh*host host*... it
Pazo Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! 😆 Det märks när du är brunstig, Pazo 😆 Då skulle du hört på MSN igår 😄😆 Pazo, berätta nu! 😆 Jag kommer int ihåg! Bullsh*host host*... it JA!!! Nu kom jag ihåg! ☺️😄
Dark Of Light Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 (redigerat) Redigerat 1 augusti 2006 av Dark Of Light
Christofer Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Idag känner jag för att sjunga lite Slayer låtar 😳 sen blir de ju alltid nån Motörhead låt som hänger med av bara farten
Christofer Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Vare bra? Varför drog du? 🙁 Han orkade väl inte med mig...som vanligt. 🙁😳
Christofer Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Lynx, får man sjunga på Street of Madness (eller ja, growla för de är de ända jag kan)? (om) har du nån text?
Recommended Posts